Bence iki kişi daha iyi oluyordu o mutluluk o sevinç o heyecan yok olmuş, iki kişi birbirlerini güldürüyordu monolog gibi olmuş beğenmedim umarım yanına murat gibi biri gelir...
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bence iki kişi daha iyi oluyordu o mutluluk o sevinç o heyecan yok olmuş, iki kişi birbirlerini güldürüyordu monolog gibi olmuş beğenmedim umarım yanına murat gibi biri gelir...