Ülkemizin internet altyapısı daha 4k ya hazır değil.İnsanlar daha 720p video izleyemiyorken 4k içeriği izlemek çok zor.
Ülkemizin internet altyapısı daha 4k ya hazır değil.İnsanlar daha 720p video izleyemiyorken 4k içeriği izlemek çok zor.
Sonuna kadar arkanızdayız..Teknoseyir kapanmasın yeterki.Plus ve topluluk fikri çok hoşuma gitti.
Video gündem değerlendirmesi çok güzel olmuş umarım artık böyle devam eder.
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Plus üyeliği 4 gözle bekliyoruz.