• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Ersin Yalın
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 10.11.2015
  • Ersin Yalın @e-yalin

    Önceki stüdyo düzeni daha iyiydi...

    04 Mart 2019 - 07:36 Beğen
  • Ersin Yalın @e-yalin

    Youtube ve netflix uyumunda sorun var... Mi tercih edilmeli bence...

    05 Kasım 2018 - 17:01 Beğen
  • Ersin Yalın @e-yalin

    Tebrikler👍 Bu ülkede bu konuyu konuşmak cesaret ister... ✌️✌️✌️

    20 Ekim 2018 - 19:03 Beğen
  • Ersin Yalın @e-yalin

    Yaban arıları sandığımızdan daha zekiymiş😐

    https://www.facebook.com/bbcturkceservisi/videos/10155936146168822/

    27 Haziran 2018 - 11:03 Beğen
  • Ersin Yalın @e-yalin

    @okit @zubizarreta 1000 abone ve 15.000tl için yaklaşık 650TL komisyon çıkıyor.Tabi havalenin ayrı bir iş yükü var.Önemli olan burada @okit arkadaşımızın ince düşüncesi 🙂 TeknoSeyir ekibine nasıl daha fazla katkımız olur onun hesabını yapıyor. Tebrikler.

    21 Nisan 2018 - 12:02 Beğen 1
  • Ersin Yalın @e-yalin

    Havale yaparsan komisyon ödemezler. iyzco işlem başına komisyon alır

    21 Nisan 2018 - 11:39 Beğen
  • Ersin Yalın @e-yalin

    @hkellecioglu aksilik olursa yedekte bekliyorum.

    21 Nisan 2018 - 11:25 Beğen
  • Ersin Yalın @e-yalin

    @gamsizm Sizlere destek olmak için güzel bir fırsat.Başarılı olacağınızdan eminim.

    21 Nisan 2018 - 11:23 Beğen
  • Ersin Yalın @e-yalin

    @e-yalin

    21 Nisan 2018 - 11:17 Beğen
  • Ersin Yalın @e-yalin

    Konuyla ilgili bilgim yok .Ama mantık olarak ayrı ayrı malzemelerden üretilmiş motorlarla aynı modeli piyasaya süreceğini sanmıyorum. LPG'yi bayiye taktırdığınızda garanti devam ediyor. Dediğiniz gibi olsaydı garanti vermezlerdi.

    10 Ağustos 2017 - 10:13 Beğen
  • Ersin Yalın @e-yalin

    @samedl Yol bilgisayarı verileri otoyolda 5.3LT .Dağlık yolda 6.4LT. Dizel araca 10-15 bin tl fazla verme konusu tartışılabilir.Ufak hacimli turbo motorlarda 1.4 altında çok performanslı olmadığını biliyorum.Her iki motor türününde kendine göre avantajları ve dezavantajları var tercih meselesi...

    07 Ağustos 2017 - 12:10 Beğen 1
  • Ersin Yalın @e-yalin

    @samedl 4 kişi ,bagaj dolu,klima açık. Sorun yaşamadım.Sadece kullanımı turbolara göre farklı devirli kullanmak gerekiyor.VTEC 4000 devirden sonra kendini hissettiriyor.

    07 Ağustos 2017 - 12:05 Beğen
  • Ersin Yalın @e-yalin

    @manikdepresif Bu araç yüksek devirde yüksek performans verir.Dizel araçlarla karıştırmayın.Yokuşta falan sorun olmaz.Daha yeni çok virajlı ve dağlık bir uzun yol tecrübem oldu.Performans sorunu yok araçta.

    07 Ağustos 2017 - 11:49 Beğen 1
  • Ersin Yalın @e-yalin

    Ben 2012 Otomatik olanı kullanıyorum .Şehir için 10-11LT Şehir dışı 5-6LT ortalama yakıyor.Araçtan çok memnunum.Bugün 1.2 veya 1.4 turbo araç alsan yine şehir içinde yakacağı en az 8-10lt.Bu aracın kalitesi ve ikinci el piyasasın olması bence büyük avantaj.Hiç bir zaman değer kaybetmez.Motor ve şanzıman sorunsuzdur.Tecrübelerime dayanarak söylüyorum sorun çıkarmayan araç ucuz araçdır. Bu aracı tavsiye ederim.Yanlız fiyat konusunu iyi araştırmak lazım...

    07 Ağustos 2017 - 11:46 Beğen 1
  • Ersin Yalın @e-yalin

    @hkellecioglu Hamdi bey PlayStore'da kumanda ile gezmekte zorlanıyorum.Sizde aynı sorunu yaşadınız mı? Ayrıca bende kablolu bir oyun kontrolcüsü var taktığımda klavye gibi görüyor.Siz kablosuz kontrolcümü kullanıyorsunuz? Playstatin kontrolcüsü bağlanıyormu acaba denedinizmi?

    03 Ağustos 2017 - 14:32 Beğen
  • Ersin Yalın @e-yalin

    @mstfanar Fiyatını 20eur yazmışlar üzerine bundan dolayı dikkat etmemiş olabilirler…

    02 Ağustos 2017 - 15:31 Beğen
  • Ersin Yalın @e-yalin

    @hkellecioglu Siparişi iki hafta önce vermiştim.Bugün teslim aldım Android 7.1 ile geldi.Vergi çıkmadı 🙂

    02 Ağustos 2017 - 13:29 Beğen 1
  • Ersin Yalın @e-yalin

    @hkellecioglu Hamdi bey, Bu formatta devam etme kararınız bence isabetli olmuş.Bu şekilde site içeriği daha zengin hale gelecektir. Sizin videoları ilgiyle izliyorum özellikle geçmişte yaptığınız baz istasyonları ile ilgili bölüm efsaneydi. Çalışmalarınızın ve başarılarınızın devamını dilerim.

    05 Temmuz 2017 - 16:17 Beğen
  • Ersin Yalın @e-yalin

    @hkellecioglu Şanslısınız 🙂 Teşekkürler.

    05 Temmuz 2017 - 15:46 Beğen
  • Ersin Yalın @e-yalin

    @hkellecioglu Hamdi bey bu fiyata gümrük vergisi çıkıyor sanırım?Bilgi verebilirmisiniz?

    05 Temmuz 2017 - 15:29 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (23)
  • Takipçi (11)
  • Takip edilen (10)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ClairObscurExpedition33

Öne çıkan videolar

Opel Corsa 1.4 Otomatik incelemesi

49

GMKtec AD GP1 - Dizüstü Bilgisayarınıza Harici Ekran Kartı!

8

TCL 55Q7C Premium QD-MiniLED TV

13

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #787

1

YouTube'ta telif haklarını ihlal etmeden nasıl yayın yapılır?

294
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Need for Speed Most Wanted 2012

4

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13
Tümünü gör

Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum