@cancagir Bunları okudum ancak hala tam olarak anlayamadım. Tecilim temmuzda bitiyor ve yüksek lisans kayıtları eylül ayında. Eylül ayında kayıt yaptırdığımda tecilim bittikten sonra kayıt yapıldığı için geçersiz mi sayılayacak?
@cancagir Bunları okudum ancak hala tam olarak anlayamadım. Tecilim temmuzda bitiyor ve yüksek lisans kayıtları eylül ayında. Eylül ayında kayıt yaptırdığımda tecilim bittikten sonra kayıt yapıldığı için geçersiz mi sayılayacak?
@cancagir Merhaba ben durumu anlayamadım yardımcı olur musunuz? 7179 sayılı kanunda
"...ertelemelerine neden olan görev, staj, yüksek lisans, ihtisas veya doktora öğrenimi başlangıç tarihleri ile sporcuların erteleme kapsamındaki kulüpleri ile yaptıkları sözleşme başlangıç tarihleri, yoklama kaçağı veya bakaya kaldıkları tarihten önce olanların ertelemeleri yapılabilir."
Yazıyor. Tecil bittikten sonra yüksek lisansa kayıp yaptırsak bile askerliği tecil ettiremiyor muyuz artık?
@sezaii merhaba sizinle aynı durumdayım benim de tecilim temmuz 2020'de bitiyor ve ben de yüksek lisans yapmak istiyorum ancak kayıt tarihleri Eylül'de. Bu süreç nasıl geçecek net bir bilgi edinebildiniz mi?
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@cancagir 24. 2018 lisans mezunuyum, 3 temmuz 2020'de tecilim bitiyor.