merhaba ben iki yıllık sözleşme imzaladım, 3. faturam yeni geldi. iptal ettirmek istiyorum 800 küsür lira ceza çıkartıyorlar. ne yapabilirim?
Son bir saat içinde 231 ziyaretçi, 80 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
merhaba ben iki yıllık sözleşme imzaladım, 3. faturam yeni geldi. iptal ettirmek istiyorum 800 küsür lira ceza çıkartıyorlar. ne yapabilirim?