Yeni farkettim entry 2018 yılına ait. Yani bu ilk vukuat'ları değil.
Aynen daha önce İlber Ortaylıyı göklere çıkaranlar şimdi adama çamur atma sırasına girmişler. Omurga önemli tabii. Daha dur Celal Şengör'ü Kanal İstanbul söylemi için yiyecek bunlar.
Bunu anlamayan çok kişi var bu sitede. Cumhuriyet onlar için yoktan varoldu. Biz Anadolu’da bile değildik aslında Cumhuriyet gelene kadar!
@suicide Tabii Celal Şengör gönderilerine sessiz kalıp, İlber Ortaylı'yı eleştirince diğer tarafı alkışlamamış oluyorsun. Aynen...
Celal Şengör saçma sapan konuşunca 👏 İlber hoca bir şey deyince tu kaka öyle mi? İşinize nasıl geliyorsa tabii. Osmanlı olmasa sen olur muydun acaba?
@erdemozkir Ne Osmanlıcısı ya? Sana toprak vermiş, Devlet vermiş imparatorluğa gelmiş hadsizce çamur atmaya kalkıyorsun. Baya alkış alıyorsun merak etme. Şu paylaşımda bu adam Osmanlı'ya değilde Cumhuriyet'e bir tek kelime eleştiri getirmiş olsaydı yer yerinden oynar. Herkes olmasaydı olmadınız derdi. Şimdi bakıyorum da herkes sus pus. Osmanlı olmasaydı da olmadınız o zaman!
@erdemozkir Osmanlıdan sonra ne için vergi veriyoruz acaba? Tarih okumayan kim belli. Şu sitede ezilmemek için Osmanlı'ya bile sallıyorsun ya, bu kadar küçüleceğini tahmin etmezdim.
"halkı kul olarak gören" dediğin Osmanlı olmasa, sen bu topraklarda yaşamıyor olurdun. Adın da artık ne olurdu bilemem!
@agah Ben hayatım da bu kadar saçma, mantıksız bir açıklama görmedim, duymadım. Allah Kur'an da açık bırakmadı. "Tek hüküm koyucu Allah'tır" demesi bile yetiyor ve artıyor. Müslüman ya da Müslümanlar hüküm koyamaz! Peygamber bile kafasına göre hüküm koyamaz. Dinde açık bulmak için saçma sapan argümanlara sığınıyorsunuz. Gören de 1400 yıl önce ki Kur'an bulunsa inanacaksınız sanır. Samimi değilsiniz. Rastgele...
@agah Bu nasıl bir mantık ya? O zaman ben bir Müslüman olarak "TS çok kötü bir site, iyi diyen cehennemliktir" desem, artık TS dini bir konu haline mi gelecek? What??? Ya da bir ateist çıkıp "TS çok güzel bir site dese" diğer ateistler'e "Hayır kötü site" deme lüksü kalmayacak öyle mi? Siz şaka mısınız? Allah dinini indirmiş. İsteyen inansın, istemeyen inanmasın demiş. Rehber olarak Kur'an indirmiş. Bir de üstüne tüm İnananlar ile özel olarak ilgilenecek, işlerine karışacak, onları düzeltecek...? Eee o zaman ahiret günü neden var? Her Müslüman'ım diyen cennete gidiyor bu mantıkla o zaman? Kur'an insanların duyduğu kulaktan kulağa değil. O ancak hadis diye yutturulan sözlerdir. Ama sizin gibilere göre zaten hadis, rivayetler hatta hoca kılıklı şarlatanlar bile DİNİN KAYNAĞI'dır? Bu zihniyete sahip biriyle daha fazla tartışmaya giremem. Nereden tutsan elinde kalıyor. Daha din nedir bilmeyen adamlar gelmiş burada din tüccarlığı yapıyor.
Bunun dinle ne alakası var? Sizin din anlayışınız zaten insanların söylemiyse, yanmış gitmiş... Gören de Kur'an da "Türkiye’de radyasyon var diyen, cehennemliktir" yazıyor sanar. Hay sizin aklınıza...
@equitatus tamam işte. Devlet işlerinden ayrı. Seküler bir Devlet'te ise hiç olmaz.
@equitatus Seküler bir Devlet'te Diyanet İşleri Başkanlığı var. Tanıma aykırı bir kere. Laik Devlet'te ise olabilir.
@ahmetguler Küçük diye diye, bilgisiz gençlik yetişiyor haberiniz yok mu? Atatürk narası atan kaç genç onun ideallerini sahipleniyor? Atatürkçülük "olmasaydın olmazdık" demekle olmuyor. Rakı fotoğrafı atıp, altına "Atam izindeyiz" demekle olmuyor. Karısını dövüp mahkeme de " Ben Atatürk'çüyüm" demekle de olmuyor. Bunlar da takılmamamız gereken ufak ayrıntılar değil mi? Takılmaya takılmaya böyle oldu zaten. At gözlüğünüzü çıkarın artık.
Son bir saat içinde 245 ziyaretçi, 120 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Kaç yaşındasın sen?