benim telefonum s7 edge telefondan çok memnundum sonra bir gün telefonu açtığımda sağ üst koşede siyah bi çentik gördüm çok küçük bir çentik daha sonra kullanmaya devam ettim bi sorun yoktu,daha sonra yemek yemeye gittiğimde telefonu düşürmememe rağmen telefon aniden kapandı ve açılmadı garantiye yolladık ekran kartı yanmış 2200 tl karşılığında yaparız dediler zaten 2400 e sıfırı var telefonun yani diyiceğim o ki böle yok garantili telefon falan yalan herşeye kullanıcı hatası yok o yanmış yok o gitmiş bu kadara yaparız falan yalan bunlar garanti dediğin ücresiz bunları karşılamalıdır zaten telefonların ortalama garanti süresi kaç 2 3 yıl ömür boyu değilki yani o yüzden bunlar saçmalık karşılamaları lazım
benim telefonum s7 edge telefondan çok memnundum sonra bir gün telefonu açtığımda sağ üst koşede siyah bi çentik gördüm çok küçük bir çentik daha sonra kullanmaya devam ettim bi sorun yoktu,daha sonra yemek yemeye gittiğimde telefonu düşürmememe rağmen telefon aniden kapandı ve açılmadı garantiye yolladık ekran kartı yanmış 2200 tl karşılığında yaparız dediler zaten 2400 e sıfırı var telefonun yani diyiceğim o ki böle yok garantili telefon falan yalan herşeye kullanıcı hatası yok o yanmış yok o gitmiş bu kadara yaparız falan yalan bunlar garanti dediğin ücresiz bunları karşılamalıdır zaten telefonların ortalama garanti süresi kaç 2 3 yıl ömür boyu değilki yani o yüzden bunlar saçmalık karşılamaları lazım