merhaba MacBook Pro Retina kullanıyorum. ve Yosemite ı yükledikten sonra özellikle video falan izlerken çok takılır oldu bu geçıcı bir şey mi ?
merhaba MacBook Pro Retina kullanıyorum. ve Yosemite ı yükledikten sonra özellikle video falan izlerken çok takılır oldu bu geçıcı bir şey mi ?
Son bir saat içinde 163 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
teşekkür ederim 😀