• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

de_ilhan_de
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 15.05.2014
1979 Fatsa. Elektronik Öğretmeni
  • de_ilhan_de @de_ilhan_de

    Bim ve A101 barbunya plaki karşılaştırmasını da bekliyoruz

    02 Aralık 2014 - 00:28 Beğen 1
  • de_ilhan_de @de_ilhan_de

    Son zamanlarda teknoloji ile ilgili videolara sitede çok sık rastlamaz olduk. İncelemeler tartışmalar testler istiyoruz. İçimizdeki makarna sevgisine hitap eden videoları bırakın başkaları çeksin.
    Ya da böyle bir program yaparsınız. Serbest atış, her hafta alakasız şeyleri siiteye koyarsınız. E sonuç ta site sizin ne isterseniz yayınlarsınız. Bize sadece alkışlamak yada yermek düşer.
    Bu arada merak ettiğim konu saatte deri mi metal mi ametal kayış mı daha lezzetli olur.
    "Nudoma sukoma, kuruo,alakaya maydanoz ko"

    01 Aralık 2014 - 10:30 Beğen
  • de_ilhan_de @de_ilhan_de

    Ehliyet sınavı görevi yapan birisi olarak özellikle son 1 Senedir yaptığımız sınavlar eskisi gibi değil. Aday 30 dk lık direksiyon sınavına tabi tutuluyor. Bu sırada eğer bariz bir hata yaparsan o anda sınavı bitiriyorsunuz. Sınavda başarı oranları %50 civarında oluyor. Ayrıca sınavda görevli komisyonlarda sınav sırasında çok sıkı denetleniyor. Örneğin bariz bir hatayı mazur gördünüz, siz adayı geçirseniz de kalıyor. Ayrıca size de bir daha sınav görevi verilmiyor.
    Ne gibi şeylerden kalınıyor.
    Sinyal vermiyor, gaz fren kullanımı iyi değil, vites değiştiremiyor, yokuşta kaydırıyor veya stop ediyor, park edemiyor, bunun gibi bir çok kriter var.
    Yani yıllardır açıkcası bakkaldan alır gibi alındı. Bu saatten sonra almak çok daha zor.

    25 Kasım 2014 - 22:41 Beğen 1
  • de_ilhan_de @de_ilhan_de

    Telefonun uzun süreli kulanım deneyiminide çok merak ediyorum. Şu sıralar alınır mı? Kronik sorunları adamı bezdiriyor mu?

    10 Ekim 2014 - 11:45 Beğen
  • de_ilhan_de @de_ilhan_de

    Biraz daha beklenebilir. Almak için ama bu teknoloji aslında bir çok insan için yeterli de gelebilir. Bazı sektörlerde çok güzel kullanabilir. 20 dolara ebaydan alınabilir fiyata.

    17 Haziran 2014 - 00:21 Beğen
  • de_ilhan_de @de_ilhan_de

    Bu telefonu batıracak olan tek şey çözünürlüğün telefona negatif katkısı. G2 yi kral yapan S4 ve Htc one ın snap 600 işlemci ile piyasaya çıkmaları g2 nin ise 800 ile çıkması idi.
    Şu tele hd ekran koy yeter di. Ama farklılık yaratalım diyip macera peşinde koşuyorlar. Snap 805 işlemci ile çıksaydı keşke. Bu çözünürlük çok cozutur.
    Levent abide misafirliğe gelmiş de ev sahibinden memnun kalmamış misafir edası var.

    29 Mayıs 2014 - 23:41 Beğen 1
  • Durum (0)
  • Yorum (6)
  • Takipçi (0)
  • Takip edilen (0)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Decathlon Quechua Termos İncelemesi

20

Asus Pen

25

Oral-B Professional Care 3000 Diş Fırçası ve Oxyjet Ağız Duşu

26

Bluelight Mini USB Fan

19

Mirc Chat Sohbet

12
Tümünü gör

Son bir saat içinde 190 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum