Flashla derken konuya yabancı sayiliri. Odini indirdim. Sammobilden kitkat Rusya sürümünüde indirdim. önce cihaza format atacam. Sonrada Odini ile yükleme yapacam. Peki ne gibi değişiklikler oluyor. Ayrıca cm12 nedir hiç bilmiyorum.@my_techno56
Flashla derken konuya yabancı sayiliri. Odini indirdim. Sammobilden kitkat Rusya sürümünüde indirdim. önce cihaza format atacam. Sonrada Odini ile yükleme yapacam. Peki ne gibi değişiklikler oluyor. Ayrıca cm12 nedir hiç bilmiyorum.@my_techno56
@harunlionel ve @my_techno56 bu konuda yardımcı olabilir misiniz?
hocam merhaba;
bu kitkat güncellemesini s4 miniye yaptıktan sonra neler değişti? şebekede çekme sorunu var tüm hatlarda yaşıyorum. dokunmatiği bazen kendiliğinden çalışıyor. bir de tel arada kendiliğinden kapanıyor. güncelleme yapınca bu sorunlar geçer mi? ona göre güncelleyecem teli.
Son bir saat içinde 79 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Hee o zaman ben stock romdan yanayım ama hala tereddütteyim. 4.2.2 ile 4.4.2 arasında çok fark varmı. Cihazi garantiden çıkarmaya degermi? Birde takilmalar oluyormu yoksa stabil mi ?