teknik servisi çok kötü 400 tl ye aldığımız tablete 280 tl masraf çıkardılar nedir bu masraf bi mail atın dedim beceremediler.kronik kendinden kapanma sorunu var..internete yazın neler görün neler
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
teknik servisi çok kötü
400 tl ye aldığımız tablete 280 tl masraf çıkardılar nedir bu masraf bi mail atın dedim beceremediler.kronik kendinden kapanma sorunu var..internete yazın neler görün neler