ben :DD
@achfighter pro kullanıyorum, durdurulabiliyor zaten ama çok durdurduğum için artık daha fazla durduramazsın diyor 😀
@kortex herhangi bir bildirim vs. veriyor mu netlimitter? mesela ağınızı aniden sömürmeye başlayan bir uygulama olduğunda falan. yoksa sadece kısıtlamak için mi?
@kortex sanırım gerek kalmadı. en azından update için bant genişliği limiti koymuşlar. bu da iyi 😀
Evet. Metered connection ayarını da aktif ettim ancak resetledikten sonra kendisi otomatik olarak kapatıyor güvenlik güncellemesi olduğu için.
Google servisleri olmamasına rağmen göze alarak 8 ay önce P40 Lite E aldım ve aşırı memnunum. Ben de aynı şekilde uzun süredir aralıksız formatsız bir şekilde kullanıyorum ve şu ana kadar hiçbir donma, aksaklık, yavaşlık, ısınma, pil sorunu vs. olmadı. Kamerasından aşırı memnunum, yaklaşık 4 defa sert bir şekilde düştü hala sapasağlam. Spesifik uygulamalar ile işleri olmayan kişiler için çok güzel marka aslında Huawei. Tahminlerime göre bu telefonumu 1-2 yıl daha kullanırım ve muhtemelen benim de bir sonraki telefonum tekrardan Huawei olacak...
benim güncel olanı kullanmak gibi bir takıntım olduğundan dolayı direkt geçtim windows 11'e
@noisecash aktif paratonerler varmış. anladığım kadarıyla direkt olarak enerjiyi toprağa vermek yerine bir tür devrenin içinden geçiyor yani enerji... eğer bir önceki yıldırım bu devreye zarar verdiyse bir sonraki yıldırımda iletim nasıl sağlanabilir? çok uç örnekler biliyorum fakat insanız sonuçta düşünüyoruz böyle şeyler 🙂
belki de böyle bir şeyin olması imkansızdır... dediğim gibi ben de uzmanı değilim...
@alipektas aslında bana bir anlığına garip geldi bu... paratonerler hasarı önlemek amacıyla inşa edilir genelde ama aynı zamanda tüm etkiyi üzerine çekiyor... yani demek istediğim, paratonerlerden birinde arıza olsa durum daha da vahim olmaz mı acaba 🤨elbet kontrolleri yapılıyordur... ama insan düşünmeden edemiyor 😀
Son bir saat içinde 274 ziyaretçi, 75 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
tam kesin emin olmamakla beraber, uyanınca vucudun dopamin seviyesinin yüksek olmasıyla alakalı olduğunu düşünüyorum. sadece bir şey içmek değil, yaptığınız her şey size uyandıktan sonraki ilk birkaç saat içinde haz verecektir. zaten "haz" kelimesini kullanarak durumun dopamin ile alakalı olduğunun cevabını kendiz vermiş gibisiniz. aslında sadece dopamin değil, uyandıktan sonra vucuttaki birçok hormon ve nörotransmitterin seviyeleri uyurken olduğundan farklı olacaktır.