Ben hep bir masanin etrafında hayal ediyordum 🙂 Bu arada gündem görüntülü olmasin boyle güzel .
Ben hep bir masanin etrafında hayal ediyordum 🙂 Bu arada gündem görüntülü olmasin boyle güzel .
Aslında dediğiniz gibi saçma sapan sahte Windows'lar yerine Ubuntu kurmak daha mantıklı geliyor. Güncellemeleri de düzenli olarak geliyorsa bence gayet iyi bir alternatif .
Öncelikle hayirli olsun. Abi ben sunu demek istiyorum. Plus'ın dışında size nasil yardımcı olabiliriz ? Demek istediğim para yollamak değil de örnek veriyorum sitedeki reklamlara gunde birkaç kere tıklamak gibi size yararli olabilecek puf noktalarin bir videosunu veya yazisini yazarsanız cok iyi olurdu. Tekrardan inşAllah herşeyi atlatir da bugünlere tecrübe deyip geçersiniz.
Kafası iyiyken chat yapmak isteyenlere puffpuffchat baya ilginçmis. Gun geçtikçe daha neler göreceğiz 🙂
Bence cok guzel bolum kesinlikle daha uzun olmali ve devami gelmeli.
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Allah analı babalı büyütsün. Geçmiş olsun sana da abi