Şu OEM kilidi açmamız gerektiğini söylemişsiniz.. Açılmayan bir cihazda bunu nasıl yapacaz?
Şu OEM kilidi açmamız gerektiğini söylemişsiniz.. Açılmayan bir cihazda bunu nasıl yapacaz?
Son bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Cihazı açamadığımız için OEM kilidini kaldıramadık remote: device is locked. hatası veriyor ve cihaz flashlanmıyor.. yok mu birşey söyleyecek birileri?