@mr-paramedik benim de taşımak için değil ama hobi olsun diye hevesim var bir mini itx.
@mr-paramedik benim de taşımak için değil ama hobi olsun diye hevesim var bir mini itx.
@behzat doğru, ama daha az içine ediyor. Fayda-zarar hesabında metroda, otobüste gizlilik hesabı yapılınca kullanıcıya ekran filmi daha cazip gelmiş olabilir.
Kendi gizlilik özelliğinde parlaklık, kalite vs kayboluyor. Onu açıp da kalite kaybı yaşamak istemeyen ama gizlilik olsun diyen illa vardır.
1. Evet sen kaşarlanmış bir Windows kullanıcısısın.
2. Evet Mac Windows kadar "poweruser" dostu değil.
En azından @leventp gibi doğru söyleyebilen birileri var. Yoksa “Auww best gamepad evaaa”
Muhammed Ali'nin oğlu şans eseri DMAX programı çekimleri sırasında baba mirasını 500 dolara sattı yani.
@at kendi bilgisayarına tercih edip, bile isteye kurduğun işletim sistemini kullanmak ile rasgele önüne çıkan ve tercih hakkın olmayan basit bir işlem için kullandığın pc ile aynı diyorsun yani. Peki.
@at Geçersin. Bunu tam anlamıyla yapabilmen için sanal makine dahil hiç kullanmaman gerekir. Ama kullanacaksın.
Linux, hangisi dağıtım olursa olsun eski bilgisayarlarda denemek için kurcalamalık işletim sistemi.
Daha lise zamanlarımdan bildiğim birşeydi. Hatta arkadaşlar arasında biraz Roma'yı yakalım diye şakalaşırdık.
Son bir saat içinde 170 ziyaretçi, 47 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@mr-paramedik yakın zamanda Türkiye'ye gelecek olsam getirebilirdim sana. Tarihi belli değil ama bi dört, beş ay sonra anca geleceğim.