WA750 RE'yi kullanıyorum. 1 yıl boyunca herhangi bir sıkıntım olmadı, son aylarda arada kopmalar oluyor. Bir resetlemek gerekiyor. Kullanışlı bir ürün.
02:05'deki kedi nedir? 😀
Son bir saat içinde 121 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
WA750 RE'yi kullanıyorum. 1 yıl boyunca herhangi bir sıkıntım olmadı, son aylarda arada kopmalar oluyor. Bir resetlemek gerekiyor. Kullanışlı bir ürün.