Hak anayasa tarafından verilir. Ödeyenlerin hakkini TTNET yemiş olur. Arkadaşla ne alakası var.
Ayrıca ben acı çektim baskasida acı çeksin bakış açısı hiçte hoş değil.
Hak anayasa tarafından verilir. Ödeyenlerin hakkini TTNET yemiş olur. Arkadaşla ne alakası var.
Ayrıca ben acı çektim baskasida acı çeksin bakış açısı hiçte hoş değil.
En iyisi Turkcell ama tuzlu . İstanbul Bakırköy de öğle vakti 90 mbps görüyorum .
Semih bildiğimiz Semih kızmadım . Fenerdeyde böyleydi ilk çeyrek 2 faul almadığı nadir maç olurdu . Sinan ve Melih bırak destek vermeyi zarar verdiler . Ama Melihin çok ta yapabileceği bir şey yoktu . Melihin atması için ona oyun kurulması gerekiyor. Sadece bir kere onun üzerinden oyun kurduk o da girmedi , eli soguktu. Oyunun son bölümlerinde Koç'un melihi oyunda tutması hataydı. Koç a gelirsek en kritik anlardan birinde teknik faul almak büyük hataydı. sadece arada çok sayı farkı varken takımı uyandırmak için bilerek teknik faul alınır. Takım savaştı ama çok kolay hatalar yaptı . Cedi ye gelirsek harika oynadı. Umarım NBA de iyi bir çaylak sezonu geçirir. Erkan da gerçekten yorulmak bilmedi ama yetmedi .
Yüzde 50 indirim çokta iyi değil , TURKCELL sınırsız 1 alana 1 bedava veriyor .
Ben de yat forumlarında dolanıyorum, herkesde yat var . Bence ülkenin durumu harika (!)
@cnkr çok var gençler kafelerde saatliği 5 TL ye çalışıyor . Asgari ücret almak için maksimum çalışma sürelerini geçmeleri gerekiyor. Bunların tek nedeni denetimin olmaması .
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Mi 4 aforoz mu edildi ? Bunlar hep mi 6 alalım diye 😀