Belki onlarda da gümrük sunum ücreti vardır. Muhtemel senaryo:
-Aç oğlum kasayı bakalım. Muz mu?
-Müdürüm belli değil mi zaten muz olduğu.
-Açın poşeti oğlum, nolur nolmaz, muz görünümlü başka zerzevat olabilir mazallah inşallah dinimiz amin.
-Açtık müdürüm.
-Muz muymuş?
-Muzmuş müdürüm.
-Tamam kapat oğlum. Yazın arkadaşlar muzmuş.
-Yazdık müdürüm.
Turkcell güzel destek olmuş 🙂