samsung önereceğim bir ürün değildir hiçbir zaman 2000 tl'ye bir telefon veya 1500 liraya bir tablet alıyorsunuz ne yazıkki bu kadar para vermenize rağmen her daim 3 sınıf. ülke ve 3. sınıf insan muamelesi görüyorsunuz. kusura bakma samsung ama bir sen yoksun şu an nexus 5 kullanıyorum note 3'ü sattım ve özgürlüğümü ilan ettim. teşekkürler.
şunu anlamıyorum bir şirketin bir ekolu olur statüsü olur ve ondan vazgeçmez ama adamlar resmen 1. discovery ile alakasız 2.discovery'i üretmişler ve kendi çizgilerinden ayrılıp çakma bir firma gibi davranıp samsung s5'in çamkasını yapıvermiler.