• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Burak A.
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 22.10.2018
Eski "Görünen Ad" : Carl Elias
  • Burak A. @carlelias

    Aynen o şekilde de düşenebiliriz. Bakalım a54 baskın duruyor şu anda.

    09 Mayıs 2024 - 22:33 Beğen
  • Burak A. @carlelias

    Teşekkür ederim. O da vardı listemde fakat yaş olarak pil sağlığı üzer deniyor.

    09 Mayıs 2024 - 22:32 Beğen
  • Burak A. @carlelias

    Hiç o perspektifte düşünmemiştim.

    09 Mayıs 2024 - 22:31 Beğen
  • Burak A. @carlelias

    @orcun a55 ile a54 arasındaki farklara baktım. İnceleyen herkes aradaki farka değmez diyor.

    09 Mayıs 2024 - 22:30 Beğen 1
  • Burak A. @carlelias

    Haklısınız. Bence de garip ne bileyim huy mu denir artık ne denirse. 🙂

    09 Mayıs 2024 - 22:30 Beğen
  • Burak A. @carlelias

    Can çıkar huy çıkmaz. 😁 Evet bence de saçma bu arada.

    09 Mayıs 2024 - 22:28 Beğen
  • Burak A. @carlelias

    Kendi kullanımımı düşünüyorum da tepe model almamın anlamı yok ya. Erdi reisin şu https://youtu.be/7ssr98BV7IM?feature=shared videosundan sonra mediamarkt'a gidip inceledim de cihaz güzel duruyor. xiaomi vb alasım yok. Geriye de tek kalan seçenek Koreli abilerimiz. 3-4 yıl android ve güvenlik güncellemesi garantiside varmış. Tabi yine önerilere de açığım. :))

    @umtk Hocamın neredeyse her ay öneri videosunda olan a34 düşünüyordum da sonra aradaki farka baktım 54'e daha çok ısındım.

    09 Mayıs 2024 - 01:22 Beğen 1
  • Burak A. @carlelias

    @memoli Ürün çok lazımsa Prime üyesi olun ilk ay ücretsizdi en son. Olmasa bile 39 liraya yine karlı çıkarsınız daha sonra iptal edersiniz. Sİzin adınıza daha başka çözüm gelmedi aklıma. :))

    13 Ocak 2024 - 01:09 Beğen 2
  • Burak A. @carlelias

    @memoli Ne kadar çıkar benim deneme şansım yok prime üyesi olduğum için. Kargo çıksa bile kapıda vs sorun yaşamazsınız.O ekrana yansır. Prime yoksa bile benim geldiğim gibi en son aşamaya gelip bir deneyin.

    13 Ocak 2024 - 01:07 Beğen 1
  • Burak A. @carlelias

    Eğer Prime üyesi iseniz yutdışı siparişlerinde toplam sepet tutarınız 400 lirayı geçerse kargo ödemezsiniz. (Satıcı fark etmez ama göndericinin amazon olması gerekiyor.) Görselde de görüldüğü üzere 2 tane alırsanız durum bu oluyor. Genelde amazonTR üzerinden ydışı siparişi geçerken her zaman 400 lirayı geçmekte fayda var.
    Edit: O görseldeki durumda kapıda ek ödeme, belge ıvır zıvır bir şey durumu yok. Amazon sizin adınıza her şeyi yapıyor. HB'den ürün alır gibi düşünün. Prime yoksa her türlü kargo ödersiniz diye biliyorum.

    13 Ocak 2024 - 01:02 Beğen 1
  • Burak A. @carlelias

    Evdeki tüm adaptörler + powerbank ile bile denedim.

    23 Aralık 2023 - 21:56 Beğen
  • Burak A. @carlelias

    * Güncelleme.
    İş dönüşü şimdi tekrar denedim. Bu sefer ekran donmuyor. Konuda paylaştığım batarya görseli yanıp sönüyor sonra gidiyor ve tekrar geliyor.
    Sarj bir türlü %1 olmuyor. Bi bekleyelim bakalım inşallah tetiklenir.

    23 Aralık 2023 - 21:56 Beğen
  • Burak A. @carlelias

    @orcun Aşağıda da yazdım. Pilin ölme şansı olabilir mi ya 6 aylık telde. Telefon bomboş alo alo olarak kullanılıyor. Tamam teknoloji işi şans işine geleceğiz en nihayetinde ama insan şaşırıyor.

    22 Aralık 2023 - 23:47 Beğen 1
  • Burak A. @carlelias

    Powerbank ile bile denedim hiçbir tepki yok. Pil öldü desek 6 aylık cihazda nasıl olabilir. Hem de anne baba telefonu. Oyun yok app yok. Garip

    22 Aralık 2023 - 23:40 Beğen
  • Burak A. @carlelias

    @orcun O kırılmaz cam. Oradan bi baloncuk halinde büyüdü 1 haftada. Dokunmatik panelde sıkıntı yok.

    22 Aralık 2023 - 23:38 Beğen 1
  • Burak A. @carlelias

    @orcun Daha 6-7 aylık cihaz. İnsanın zoruna gidiyor.

    22 Aralık 2023 - 23:37 Beğen
  • Burak A. @carlelias

    @orcun Yok ilk sorduğum o oldu zaten. 5 civarıydı bi akrabayla konuşmuş.1 iken tv ünitesine bırakıyor. 10 dk sonra kapalı olarak şarja takıyor. Sonrasını bahsettim zaten.Evin elektriğinde falan mı anlık bir şey oldu acaba içeride bir şeyleri mi kül etti.

    22 Aralık 2023 - 23:35 Beğen
  • Burak A. @carlelias

    Telefonu aktif kullanmayı bilmiyor ki kadın. Ne yazı yazabiliyor klavyeden. Bi facebook hesabı var sadece aşağı doğru kaydırıp köydekiler ne paylaşmış diye bakıyor. En az yorulan telefon olabilir. Şarj 1e gelmiyordur çok nadir. Günlerce gidiyor şarjı. 😀

    22 Aralık 2023 - 23:31 Beğen
  • Burak A. @carlelias

    @https @orcun hiçbir tepki yok ya. O ekranda öyle bir donmuş ki cihaz.

    22 Aralık 2023 - 23:29 Beğen 1
  • Burak A. @carlelias

    Hani bu duruma düşmeden önden bilgi edinmek adına sizlere sordum. 😀

    22 Aralık 2023 - 23:08 Beğen 2
  • Durum (900)
  • Yorum (2027)
  • Takipçi (26)
  • Takip edilen (33)
  • Favori (162)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Opel Corsa 1.4 Otomatik incelemesi

49

GMKtec AD GP1 - Dizüstü Bilgisayarınıza Harici Ekran Kartı!

8

TCL 55Q7C Premium QD-MiniLED TV

13

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #787

1

YouTube'ta telif haklarını ihlal etmeden nasıl yayın yapılır?

294
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Need for Speed Most Wanted 2012

4

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14
Tümünü gör

Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum