iyiydi 🙂
volkan kendi taraftarı önünüdede aynısını yapmıyor mu galatasaray maçında. bir tek burda mı kışkırtıldı. bilenipte geliyor zaten her maça.
Moto G kullanıyorum stabilitesine ve açtığı oyunlara denecek laf yok ama kamerası pil çıkmaması hafıza kartı girişi ve ram bakımından aşağıda kalıyor ha fiyatıda aşağıda kalıyor oda ayrı bir konu ama 630 lirayada alan kimseyi pişman etmez.
Antalya Konyaaltında oturuyorum ancak daha bir türlü adam akıllı aveada 3G yi göremedim çok seyyrek 3G ye geçiyor ki Konyaaltı sahilinde 2G bile çekmiyor açık ve net.
Bari çakma s5 yapıyorsun kocaman general mobile yazma orasına burasına be arkadaş
kasko işine hiç bulaşma bence hocam şikayetvarda patlama yaşıyor bu şirketler ( zaten 1 kaçtane var bu şirketten)
yeri geliyor istediğim şeyleri arama yaptığımda en başta çıkarmıyor bu yüzden ben hala google diyorum.
biraz daha tasarım olarak değişikliğe gidilirse askeri araç olarak kullanılabilir 🙂
Ne denilebilir ki buna o anda topa bakiyor kolombiyali ama dizi resmen topla alakasiz bir bicimde neymarin bel kemiğinde messi neymar gibi oyuncuların daha çekeceği var zaten diğer futbolculardan faul konusunda
Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
40 yapar ve mhp 40.yil donumu 😀