Dizüstü bilgisayarım wireless adaptörü arızası nedeniyle servise gitti. Adaptör değişti üstüne yeni bir windows 8.1 lisansı alındı ve yüklendi. Bilgisayar bana ulaştığında oturum açtım ve kendiliğinden w10'a yükseltme uygulaması açıldı. Windows 10'u hesaplara bağlayarak bence çok iyi iş yapmış Microsoft.
Dizüstü bilgisayarım wireless adaptörü arızası nedeniyle servise gitti. Adaptör değişti üstüne yeni bir windows 8.1 lisansı alındı ve yüklendi. Bilgisayar bana ulaştığında oturum açtım ve kendiliğinden w10'a yükseltme uygulaması açıldı. Windows 10'u hesaplara bağlayarak bence çok iyi iş yapmış Microsoft.