Ve evet biostayken 58 derece gördü windowsda boşta 46 ve yükte 15 dakikada maks 63-64 şuan çok mutluyum hadi hayırlısı 🙂

Ve evet biostayken 58 derece gördü windowsda boşta 46 ve yükte 15 dakikada maks 63-64 şuan çok mutluyum hadi hayırlısı 🙂

@huseyinekrem bugün elime geldi biosta 58 dereceyi geçmedi işlemci ama yeni yüklediğim custom biostan sonra windows işlemciyi görmedi hala 2 cekirdek gösteriyordu yeniden başlattım ve sorun olmadı şimdi strest testine aldım elim ayağım titriyor 😀
@huseyinekrem Evet görüyordu ilk girişte unknow cpu bios güncelleyin filan diyordu ama sisteme giriş yaptım işlemci windowsda görünüyprdu ama ısı problemi olunca bende biosu senin verdiğin linkden güncelledim
@huseyinekrem bious uptade senin verdiğin linkten yaptım r7 240 core2duo ile darbogaz olunca bu işlemciye gectim 2.53, ben 3ghz ile kullanıyordum biosdan sıcaklık takipi yapıyorum
@huseyinekrem kısaca özetlersem Merhaba eski işlemcim e7200 ve biosta 36 derece sabit yerine x5460 modlu cpu aldım anakartım asus p5k se, sistem acılmadan anakart işlemciyi tanıyamadı uyarısı yapıyor ama soeunsuz birşekilde işlmciyi görüyor 90 liraya aliexpresden aldım. Aşırı bir ısınma söz konusu stok fanla kullanıyorum 100 dereceyi 5-10 dakikada geciyor biostan takip ederken bile, şimdi sunucu işlemciler normalden çok ısınan işlemciler sanırım ben kaliteli bir fan alsam 50-60 tl arası bu ısı sorununu halledebilirmiyim oc yaparmıyım derseniz şuan düşünmüyorum ama sıcaklığı sabitleyebilirsem tam performansda düşünüyorum bir cözüm önerirseniz çok müteşekkür olurum l
Son bir saat içinde 151 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@huseyinekrem ben overclock denedim ama fsb 350 395 arası overclockda pc aciliyor işlemci için %100 de test ediyorym sıcaklıklar pek farketmiyor ama gel görki oyun girdiğim zaman belli olmayan bir saatte kırmızı ekran yiyorum