• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

BurakcanA
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 27.06.2016
  • BurakcanA @burakcana

    @huseyinekrem ben overclock denedim ama fsb 350 395 arası overclockda pc aciliyor işlemci için %100 de test ediyorym sıcaklıklar pek farketmiyor ama gel görki oyun girdiğim zaman belli olmayan bir saatte kırmızı ekran yiyorum

    22 Temmuz 2016 - 17:26 Beğen
  • BurakcanA @burakcana

    Ve evet biostayken 58 derece gördü windowsda boşta 46 ve yükte 15 dakikada maks 63-64 şuan çok mutluyum hadi hayırlısı 🙂

    29 Haziran 2016 - 12:04 Beğen
  • BurakcanA @burakcana

    @huseyinekrem bugün elime geldi biosta 58 dereceyi geçmedi işlemci ama yeni yüklediğim custom biostan sonra windows işlemciyi görmedi hala 2 cekirdek gösteriyordu yeniden başlattım ve sorun olmadı şimdi strest testine aldım elim ayağım titriyor 😀

    29 Haziran 2016 - 11:45 Beğen
  • BurakcanA @burakcana

    Teşekkür ederim fanı satın aldım 4 gb ddr2 ramleride 6 gb yaptım 🙂

    28 Haziran 2016 - 00:25 Beğen 1
  • BurakcanA @burakcana

    @huseyinekrem Evet görüyordu ilk girişte unknow cpu bios güncelleyin filan diyordu ama sisteme giriş yaptım işlemci windowsda görünüyprdu ama ısı problemi olunca bende biosu senin verdiğin linkden güncelledim

    27 Haziran 2016 - 23:22 Beğen
  • BurakcanA @burakcana

    @huseyinekrem bious uptade senin verdiğin linkten yaptım r7 240 core2duo ile darbogaz olunca bu işlemciye gectim 2.53, ben 3ghz ile kullanıyordum biosdan sıcaklık takipi yapıyorum

    27 Haziran 2016 - 22:41 Beğen
  • BurakcanA @burakcana

    @huseyinekrem kısaca özetlersem Merhaba eski işlemcim e7200 ve biosta 36 derece sabit yerine x5460 modlu cpu aldım anakartım asus p5k se, sistem acılmadan anakart işlemciyi tanıyamadı uyarısı yapıyor ama soeunsuz birşekilde işlmciyi görüyor 90 liraya aliexpresden aldım. Aşırı bir ısınma söz konusu stok fanla kullanıyorum 100 dereceyi 5-10 dakikada geciyor biostan takip ederken bile, şimdi sunucu işlemciler normalden çok ısınan işlemciler sanırım ben kaliteli bir fan alsam 50-60 tl arası bu ısı sorununu halledebilirmiyim oc yaparmıyım derseniz şuan düşünmüyorum ama sıcaklığı sabitleyebilirsem tam performansda düşünüyorum bir cözüm önerirseniz çok müteşekkür olurum l

    27 Haziran 2016 - 21:45 Beğen
  • BurakcanA @burakcana

    Akasa venom pico yeterli olurmu teşekkürler

    27 Haziran 2016 - 18:57 Beğen
  • BurakcanA @burakcana

    Yeri değil biliyorum ama özelden nasıl mesaj atabilirim 🙁

    27 Haziran 2016 - 14:50 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (9)
  • Takipçi (5)
  • Takip edilen (1)
  • Favori (1)

Teknoseyir gündemi

#EA#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#ClairObscurExpedition33#note9pro#honor600pro

Öne çıkan videolar

YouTube'ta telif haklarını ihlal etmeden nasıl yayın yapılır?

294

GMKtec AD GP1 - Dizüstü Bilgisayarınıza Harici Ekran Kartı!

8

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Ford Tourneo Courier incelemesi

38

RC modellerde uzaktan kumanda çeşitleri ve özellikleri

134
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

arçelik çelik robotu yapay zekalı robota çevirmek

35

Xiaomi Telefonlarda Test Menüsüne Nasıl Girilir?

2

TV+ Canlı Yayındaki Geri Sarma Özelliği Neden Bu Kadar Önemli?

fiat 500 cabrio aldim

20

Türk Telekom Mobil Taahhüt Bozma Cezası Sorgulama - Ceza Öğrenme

26
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Asus K555L İncelemesi

5

Samsung SM-B310E

14

Modern Combat 4: Zero Hour

10

Bimcell Nedir ? Başvuru Nasıl Yapılır? Çekiyormu?

2

Arcade Kabini - Kendin Yap (DIY)

20
Tümünü gör

Son bir saat içinde 151 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum