@gegirti herkesi deniyorlar 🙂
alternatifleri denemek lazım. özellikle gerçekte müşteri hizmetleri olan. yoksa dediğiniz gibi sisteme bakan malesef yok.
aynısı trendyol'da benimde başıma geldi. Bir radyo aldım, farklı birşey geldi malesef..
bu kargo firmalarının çalışma şekli iyice bozuldu. kurumsal bir ciddiyet yok hiç birinde.
Adamların ürettiği, icat ettiği her şeyi kullanalım sonra vay bunlar bizi izliyor diyelim, mantık? Yerli ürettiğimiz ne var, devletin ve milletin yerli üretimlere verdiği destek var mı ki. Sadece windows değil kullanılan bir çok sistemde bu sistemi üretenlerin elbet bir izleme, veri elde etme yolu vardır. Yapmıyoruz diyen yalan söyler.
Başlat menüsü çalışmaması, görev çubuğundaki arama, bildirim, bağlantılar ve takvimin tepki vermemesi sorunu çözümü;
Ctrl+Alt+Del tuş kombinasyonuna basıp Görev Yöneticisine girin.
Dosya menüsünden "Yeni Görevi çalıştır" seçin.
Aç: kısmına powershell yazın, alt kutucuğu işaretleyin(Bu görevi yönetici ayrıcalıklarıyla oluştur)
powershell açılınca aşağıdaki kodu kopyalayıp powershell'e yapıştırıp çalıştırın.
Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"}
paketlerin yüklenmesini bekleyin.
bilgisayarınızı yeniden başlatın.
Başlat menüsü çalışmaması, görev çubuğundaki arama, bildirim, bağlantılar ve takvimin tepki vermemesi sorunu çözümü;
Ctrl+Alt+Del tuş kombinasyonuna basıp Görev Yöneticisine girin.
Dosya menüsünden "Yeni Görevi çalıştır" seçin.
Aç: kısmına powershell yazın, alt kutucuğu işaretleyin(Bu görevi yönetici ayrıcalıklarıyla oluştur)
powershell açılınca aşağıdaki kodu kopyalayıp powershell'e yapıştırıp çalıştırın.
Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"}
paketlerin yüklenmesini bekleyin.
bilgisayarınızı yeniden başlatın.
F@TİH Projesindeki en büyük problem bu tabletlerin eğitim ile entegrasyonunu sağlayacak olan "Bilişim Teknolojileri Rehber Öğretmenleri"nin okullarda bulunmamasıdır. Projeden bahsedilirken bu eksikliğin vurgulanması gerekli. Çünkü devlet tableti öğrencilere dağıtıyor (ki çok güzel gelişme bunlar) fakat bunu öğrenci ne şekilde kullanacak bundan nasıl faydalanacak bu konuda rehberlik edecek ne bir öğretmen ne de bir ders var. Böyle olunca tabletlerin okula getirilmesi yasaklanıyor (bir çok okulda getirilmesi yasak). Haliyle milyonlarca dolara yapılan yatırım çöpe gidiyor. @gamsizm @leventp sizlerden ricam her okulda en az bir Bilişim teknolojileri rehber öğretmeninin bulunması gerektiğini ve her kademede #Bilişim eğitiminin önemini vurgulamanızdır.
Böyle disklerin derinliklerine giriyorsunuz ya şahane. Raid olayına girmenizde çok güzel olmuş ellerinize sağlık.Devamını bekliyoruz. Takipteyiz.
Son bir saat içinde 199 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Benim de artmış, 100/15 olmuş, artacağını düşünmüyordum