Family guy durumu gayet güzel anlatmıştı 😀

Öncelikle ürünün şarjda çalışmaması çok büyük eksidir.Sabah kalkıp traş olurken şarjının yarıda kaldığını düşünsenize.Bu kadar güzel bir ürün çıkarıp temel bir özelliği koymamaları çok saçma olmuş
Not:Teknoseyiri televidyo gibi bir platforma dönüştürmeyi düşünüyor musunuz ? Teknoloji seven kitlenin hoşlandığı şeyler hakkında daha değişik programlar yapılabilir bence
Ürün oda dekorasyonu için müthiş olur.Özellikle televizyon/monitör arkası için çok iyi olur gibi
Cihaz çok hoş/ağır görünüyor.Özellikle küçük işletmeler için (kırtasiyeler,galeriler,ofisler vb) çok ideal gibi
Oyunun genel özeti(korkutmalı bişi değil)
http://big.assets.huffingtonpost.com/Alien-colonial-marine-lulzy.gif
Bu arkadaşın koleksiyonu tam programlık 🙂 Uçaklar falanda görüyorum levent abi görmesin 😀
Ciddi anlamda verimli f/p ürünü çin malı tabletlerde mevcut(örn:ainol firmasının ürünleri)
Son bir saat içinde 131 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Murat abi bugün yaptığı canlı yayında 720 küsür demişti