-filtreleme gerekli bence incelemeler için. yorum sayılabilecek kadar kısa olanlar, copy-paste incelemeler ve gerçek incelemeler hepsi çorba oluyor.
-alışveriş sitelerindeki gibi en çok oy alandan aşağı doğru gibi seçenekler olabilir.
-şu anki karışıklığı gidermek için site yönetimi hatta kendince iyi incelemeleri farklı bir klasmana atıyabilir. editörün seçimi gibi.
sadece kendi yazdıklarımızı görmeyi ben de beceremedim.
Status update istiyorsan var, profiline girince gösteriyor. Ama tüm yorumlar nasıl görünür bilmiyorum