İptal oldu o 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=iXCaei_hA4Q Çok ilginç 🙂 @havayi-suzen-adam @atom
Driver Pack Solution var ama baya büyük boyutu 🙂
Son bir saat içinde 117 ziyaretçi, 44 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
İptal oldu o 🙂