• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Bora karaca
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 21.04.2018
  • Bora karaca @br-krc

    çinliler önce ne yiyip yemeyeceklerini öğrensin sonra uygulama geliştirsin

    01 Temmuz 2020 - 19:30 Beğen 1
  • Bora karaca @br-krc

    Youtube telif hakkı meselesi son zamanlarda çok kötü bir hal aldı önceden youtube'un ilk yıllarında çok güzeldi şimdi oyunun içinde çalan müzik bile telifli.
    Aslında tam lp lik konular bunlar, bence internete konulan bir müzik bir video bir fotoğraf internetin ortak malı sayılmalı yani sen müziğini oyuna koyduysan veya filme koyduysan ben videomda rahatça kullanabilmeliyim. İnternette söylenen sözler ve kullanılan fotoğraflar sokakta herkesin içinde konuşmak gibidir insanların duymasını engelleyemezsin illa engelleyeceğim diyorsan internete koyma müziğini

    16 Haziran 2020 - 21:16 Beğen
  • Bora karaca @br-krc

    Virüs yazın azalacak derken kastedilen şey sıcaklık değildi, kastedilen şey ultra viyole ışınlarının yazın dük düşmesiydi. Bu ışınlar ise nasıl insan cildini yakıp bronzlaştırıyorsa genel olarak virüslere de aynı etkiyi yapıyor bu yüzden yazın geçebilir deniyordu

    13 Haziran 2020 - 11:34 Beğen
  • Bora karaca @br-krc

    Sadece paralı abonelere yönelirseniz olmaz, para vermeyen kişileri kaçırmış olursunuz; sadece reklam ve sponsorlu içeriklere de yönelirseniz yine olmaz kalite düşer. Önemli olan dengeyi kurmak

    30 Mayıs 2020 - 23:26 Beğen
  • Bora karaca @br-krc

    bu 12:30 da bahsedilen kanun aslında kalkması lazım ki sosyal medya sağlayıcıları sorumluluk alsın birisi sosyal medya üzerinde başkasına küfür etse tehdit etse sağlayıcının umurunda bile olmuyor bu böyle olmaz kendi sitesinde yapılan hakarete dur demeleri lazım

    30 Mayıs 2020 - 00:22 Beğen
  • Bora karaca @br-krc

    @mrx Kişilerden bağımsız olarak bu konuyu ele alalım.
    İbni Sina ve hipokrat'ın herhangi bir üniversite diploması yok diyelim ki bunlar zaman makinesiyle bu güne geldi şimdi biz bunlara sizin diplomanız yok tıptan anlamazsınız mı diyeceğiz?
    Burada anlatmaya çalıştığım şey üniversite eğitimi gereksiz önemli olan hayat okulu tarzı bir şey değil.Burada esas anlatmaya çalıştığım şey. İnsanların sonradan oluşturduğu kurumları insan aklından ve bilimden daha kutsal daha önemli göstermeye kızıyorum. üniversiteler son bin yıldır var modern anlamda üniversiteler son üç yüz yıldır var ondan önce atina akademisi ondan önce özel dersler şeklinde bilim hep vardı. Bu gün üniversite ekolü var yarın belki başka bir şey çıkacak ve diplomalar ona endeksli olacak. kısaca şuan uygulanan eğitim ekolünü değişmez bir kutsal sayıp ilerde gelişmesine engel olmak orta çağ bağnazlığının modern çağdaki yansımasıdır.
    Aşırı basit bir örnekle:
    Celal Şengör tarih alanında diploması olmayan birisi fakat diploma sahibi bir lise öğretmeninden daha fazla tarih bilgisi var.

    28 Mayıs 2020 - 05:01 Beğen 1
  • Bora karaca @br-krc

    @mrx Murat Şen başarılı birisi; burada başarıdan kastım dünyayı değiştirdi, seneye nobel ödülünü almalı vb.değil. Bahsettiğiniz kara düzen çalışan insanlar için ben bir şey söylemedim. Ben diyorum ki: Yeterli eğitimi almış, zeki, mantığını kullanabilen, bilgili, kültürlü olan, yapacağı işin gereksinimlerini bilen, işini yaparken kuralına uygun hesabını yapabilen birisi diploması olmasa da işini layığıyla yapabilir. Çok basit bir şekilde diyelim ibni Sina ve Hipokrat zaman makinesiyle bu güne getirildi onlara sizin diplomanız yok tıptan anlamazsınız mı diyeceğiz?. Üniversiteler ve diploma, bilimsel eğitimin sistemli bir şekilde verildiği ve öğrenildiğini kanıtlayan uluslararası işi kolaylaştırması için kullanılan bir belge verilen kurumlardır. Üniversitede verilen eğitimin aynısını ben evimde alsam örneğin Einstein 6 yıl her gün bana özel ders verse ama hiç üniversiteye gitmesem bu beni eksik mi yapar? Tabi ki hayır, sonuçta alman gereken bütün bilgiyi aldım sadece kağıt parçasını almadım diye fizikçi olmayacak mıyım? Murat Şen atölye işlerinde ve restorasyonda gayet başarılı, herhalde sizin başarıdan beklediğiniz parçacık hızlandırıcıda hidrojen elektronlarını hızlandırması.

    28 Mayıs 2020 - 01:12 Beğen
  • Bora karaca @br-krc

    @mrx Murat Şen bahsettiğiniz kadar kötü mü gerçekten? Yotube da bu tarz kanallar yerine, "merhaba arkadaşlar kanalıma hoşgeldiniz bu gün 10 kilo slime yapıyoruz" tarzı kanallar mı görmek istersiniz? Murat Şen işini başarıyla yapan, bilgili, kültürlü bir insan. Kendisi hakkında bu şekilde düşünmeyen birisinde çekememezlik vardır yada bir videosunda ettiği herhangi bir laf sinirine gitmiştir ve "hater" olmuştur. Son olarak diploma insanı bilgili veya bilgisiz yapmaz, önemli olan kafanın içindeki bilgidir, zekadır, akıldır; Basit bir kağıt parçası değildir. Einstein izafiyet teorisini hazırladığı sırada bir patent memuruydu, üniversitede bir kadro bile bulamamıştı ama buna rağmen teorisi hazırladı ve yayınladı. Önemli olan sahip olduğun bilgi ve yeteneklerindir, basit bir kağıt parçası değil.

    28 Mayıs 2020 - 00:25 Beğen 2
  • Bora karaca @br-krc

    kore çin japon etc uzak doğu kafasıyla üretim yapan firmalardan bıkkınlık geldi avrupa ve amerikalı
    hatta yerli şirketler atılım yapsa da bizi bu uzak doğulu şirketlerden kurtarsa

    24 Mayıs 2020 - 11:47 Beğen
  • Bora karaca @br-krc

    https://img.piri.net/mnresize/840/-/resim/imagecrop/2016/05/26/10/23/resized_8cfa2-7c5267b8mahyasiyasi.png

    24 Mayıs 2020 - 11:46 Beğen
  • Bora karaca @br-krc

    https://img.piri.net/mnresize/840/-/resim/imagecrop/2016/05/26/10/23/resized_8cfa2-7c5267b8mahyasiyasi.png

    24 Mayıs 2020 - 11:43 Beğen
  • Bora karaca @br-krc

    @gamsizm Keşke yorumları kapatsaydınız böylece sorumluluk sizde olmazdı

    13 Mayıs 2020 - 01:32 Beğen 1
  • Bora karaca @br-krc

    Mesut'un videosu clickbait di. Diss videosunun altına yaptığı ben her şeyin en iyisini bilirim tarzı yorumlarına diyecek bir şey bile bulamıyorum. Keşke silmeseydiniz diss videosunu

    13 Mayıs 2020 - 01:20 Beğen 2
  • Bora karaca @br-krc

    videoda kötü bir şey yoktu silindiğini görünce şaşırdım ayrıca mesut çevik'in videosu da clickbait başlıklıydı gerçekten

    13 Mayıs 2020 - 01:16 Beğen
  • Bora karaca @br-krc

    sürekli küresel ısınma diye felaket tellallığı yapan şaklabanlar sadece gürültü kirliliği yapıyor. Küresel ısınma gerçek bir şey ve giderek artıyor evet dünya ısınıyor iklim değişiyor fakat bu dünyanın sonu değil daha önce dünyada pek çok buz devri yaşandı, pek çok kez dünya ısındı, volkan patladı, meteor düştü, canlılık pek çok kez ölümün eşiğinden döndü ama DÜNYANIN SONU GELMEDİ canlılık bir yolunu buldu ve yeni bir düzen oluştu dünyada kısaca küresel ısınma var ama dünyanın sonu değil !

    30 Ocak 2020 - 18:44 Beğen
  • Bora karaca @br-krc

    amerika kendi ülkesi için doğru olanı yapıyor çin telif hakkı ve patent kurallarına uymadan çok ucuza imal ediyor elektronik ürünleri aklı olan hiçbir ülke çinin kendi ülkesine girip pazarı domine etmesine izin vermez, vermemelidir. bizim için hem abd hem avrupa hem de çin firmaları yabancı olduğu için biz de yerli firmalara yardım sağlayıp onların maliyetlerini sübvanse etmeliyiz ve yabancı firmalara ek vergiler koymalıyız

    07 Haziran 2019 - 22:38 Beğen
  • Bora karaca @br-krc

    5g değil iki, on sene dahi gecikse yine de çinden gelmesini istemem

    07 Haziran 2019 - 22:32 Beğen
  • Bora karaca @br-krc

    devir değişiyor artık bilgi sunan teknoloji kanalları devri kapandı clickbait başlık atıp saçma sapan içerik üreten kanallar çok izleniyor

    07 Haziran 2019 - 22:27 Beğen
  • Bora karaca @br-krc

    avrupalıların aklı varsa çinli firmaları ülkeye sokmazlar bir şeyi yerli üretmek varken neden yurtdışından alasın ?

    18 Mayıs 2019 - 01:24 Beğen
  • Bora karaca @br-krc

    bir ülkede yabancıların verdiği huzursuzluk insanları ırkçılığa ve daha ırkçı partilere yönlendirir yani kimse aslında hayat bir etki tepki den ibarettir sen ülkene göçmen alırken bunun 50 yıl sonrasını da düşünmelisin bu gün dünya genelinde ırkçılığın artmasının ve sağ görüşlü partilerin oyunun artmasının sebebi yabancı ülkeden gelen göçmenlerin ülkenin refahını düşürmesidir ciddi akıl hastalığı olmayan hiç kimse durduk yere ırkçı olmaz mutlaka bir etki almıştır ki tepki veriyordur ama işin iyi tarafı bu da geçici bir şeydir belli bir zaman sonra farklı bir etki den dolayı yeni bir tepki alırsın ve ırkçılık düşer yani sorun nüfus değil, sorun o anki şartların bunu gerektirmesi ama dediğim gibi bunlar da gelip geçicidir

    05 Nisan 2019 - 22:32 Beğen
  • Durum (2)
  • Yorum (41)
  • Takipçi (0)
  • Takip edilen (0)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#ttmobil

Öne çıkan videolar

Isuzu D-Max 4x4 V-Cross İncelemesi

47

GMKtec K8 Plus Mini PC & Dark Oculink Harici Ekran Kartı Kiti

11

XPG Lancer Blade RGB DDR5 Bellek

GMKtec AD GP1 - Dizüstü Bilgisayarınıza Harici Ekran Kartı!

8

TCL 75C8L - 2026 Model SQD-MiniLED TV!

10
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Türk Telekom Sil Süpür Çıkmıyor Çözümü

29

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Bluelight Mini USB Fan

19

JoyToKey (Gamepad'e Klavye Tuşları Atama Programı)

10

Asus Pen

25

Touch Me FC09-50

20

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13
Tümünü gör

Son bir saat içinde 228 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum