Plaka orjinalde arabayla eslesmiyor. Arabanin tam fotosonu iletebilirseniz devlete raporlamak isterim 😀

Plaka orjinalde arabayla eslesmiyor. Arabanin tam fotosonu iletebilirseniz devlete raporlamak isterim 😀

Degerli yorumlariniz icin tesekkur ederim. Su postu baska platformda atsam yorumlar ne olurdu hayal dahi edemiyorum. Hepiniz cok icten, samimi ve gercekci sekilde cevapladiniz.
@nineleven @rasko @daviance @dirigeant @omerf97 @protego @mustafanr @hegemen @xahve @memedeath @burak25 @hamdi @benvaryaben @fasterinside @recai @sawgent @gurkan-atilgan @arandur @yhackup @ad33p @cgdincer @cowboys @deniz-fidan
Brighton cok guzel bir yer. Ozellikle iskele ustunde icilen biranin tadi...
Haberleri yakinen takip ediyorum ama yeterli olmuyor. Orada yasamadigin surece durumun hangi asamaya geldigini idrak etmek kolay degil. Eger yurt disina gitme firastiniz varsa denemenizi tavsiye ederim
Acik konusmak gerekirse, Turkiyede belli sektorlerde maaslarin daha iyi oldugunu dusunuyorum. Her ne kadar TR de yuksek maas olsada bircok seyin fiyati anlamsiz pahali.
Ben sizin gibi dusunuyoru 'ne iş yaptığın kimseyi ilgilendirmez.' ama henuz o olgunluga erisemedim.
Haklisiniz, maalesef son 5 sene Turkiyeden cok sey goturdu. Hic bir zaman buraya ait olmayacagim ama insan yine de merak ediyor, hic gelmesem nasil olurdu diye. Ozel degilse sizin donus sebebiniz neydi?
Merhaba, çok merak ediyorum hayatınızda hiç sokakta çalıştınız mı ? @behzat
2 ayrı bankada çalıştım, birçoğu ile de görüşmeye girdim. Genellikle teklifi 2 gün içerisinde yapıyorlar. Olumlu veya olumsuz bir geri dönüş olmaması durumunda genel olarak CV havuzunda bekletiyorlar. Şube veya işkolunda çalışacaksan Allah şimdiden yardımcın olsun.
Wordle (TR) 234 3/6
⬜⬜⬜🟨🟨
🟨🟩🟨🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
⬇️ ⬇️ ⬇️ ⬇️ ⬇️
https://wordle.wekele.com
⬆️ ⬆️ ⬆️ ⬆️ ⬆️
#Wordle #Wordle5 #WordleTR #WordleTürkçe #Wordle234
Merhaba, 9 ekimde başvurmuştum. 22 şubatta onay aldım. 1 mayısta göçüyorum. Bu süreçte ing deki görevimden ayrıldım. Tavsiyelerinize açığım.
@prometrik aradım telefonları açan yok. Gittim sorulara cevap veren yok. aldığım cevaplardan kendileri bile emin değil. Tecilim bitti bitmeden bedelliye başvurdum. 10 ekime kadar kayıt yaptırırsam tecilim bozulmuyor. ek olarak merak edenlere kıyak olsun. asker durum belgesinde 1.11.2020 ye kadar askerlik ile ilişi yoktur yazıyor.
13 ağustosta tecilim bitiyor. yüksek lisansa başvurucam. 2 aylık süre ile kaçak olucam. Kaydımı yaptırmam sorun yaratacak mı ? bilgi paylaşırsanız çok sevinirim.
bende hızda bir problem yok ama sürekli kopmalar mevcut. Çok can sıkıcı bir türlü çözemediler. Dediklerine göre paketimi 50 mbps ye çıkardığım için oluyor. İç tesisat kaldırmıyormuş.
@andacatasayar aynı pcyi 5200 TL'ye aldım gtx1650 i5 9300h. Çok memnunum.
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@sormadunyamnebicim Brexit sonrasi tamamen kalkti. Genelde aracin uzerine UK sticker i yapistiriliyor