yosemite yi yükledim fakat pişman oldum Mavericks e dönebilirmiyim
Son bir saat içinde 163 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
yosemite yi yükledim fakat pişman oldum Mavericks e dönebilirmiyim