patron indirimdeki 6-7 binlik laptoplar alınır mı?
kardeşim günlük hayatında dindar bir çocuktur ama 15 temmuz propagandası yapılacak diye cumaya gitmeyeceğim demişti
Arkadaşlar sıvı metal işine ne diyorsunuz? Gigabyte g5 me model laptobum var 3d çizim render falan çok ısınıyor denesem mi diyorum
Powertec tr3700. 10 yıldır saçımı kendim keserim her çeşit marka aldım bana güven.
Bana bir kere kocaman kamyon getirdi birinde de minibüs gibi bişey. Kargocudan ziyade evden eve taşıyıcı gibilerdi. Sorun yaşamadım ama.
@jubei hocam evde 3 bekar erkek kalıyoruz hiç bakım vs yapılmadı yıllardır çalışıyor. Elektronik mühendisi olarak ben de katılıyorum elektronik şans işi
Kurutma dahil olan bir modelini kullanıyorum hoover ın. Sessiz de çalışıyor çok memnunum. Ama bu modelle ilgili fikrim yok.
@quantum elementary os u yıllar önce desteklemiştim. Şimdi de indirip kurdum ama açılırken yine windows açıldı. tekrar bakayım olmazsa
Fiyatı uygun en mantıklı bunu buldum. İphone 7plus kullanıyorum. Mia2lite yanımda ikinci telefon ihtiyacımdan dolayı baktım.
Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 90 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Kerameti uygulamada aramayın keramet yayındadır arkadaşar. https://www.youtube.com/watch?v=Svp2DLCp38w