@orcunfix öyle mi bunu bilmiyordum, sipariş verirken aklımda olsun.
@orcunfix Evet biraz inceledim de cidden güzel gözüküyor ve ihtiyaçlarımı tam karşılıyor gibi. Almaya karar versem bile tek sıkıntı şu satıcıya güvenmiyorum. Daha doğrusu tek güvendiğim yer amazon, bir sorun olduğunda muhattabın var ve amazon'da sorun çözülemezse bile en kötü ihtimal iade alıyorlar.
Araştırırken bunu da gördüm ve beğendim ama Türkiye'de satılan modellerinin fiyatları çok yüksek, trendyolda bir ilan gördüm ama outlet ürün olduğu yazıyor bunun dışında satın alınabilecek alternetif yerler var mı ki?
Bu olayı bilmiyordum biraz bakayım, ama şöyle bir problemim var her yerde internete erişimim olamayabiliyor, Türkiye'de ki telefon operatörleri de malum hem fiyatlar yüksek hem de hızlar düşük. Bunlar bir sorun teşkil ediyor mu bu sistemde?
Zaten kusursuz bir cihaz beklemiyorum hepsinin bir noktasından gol yiyeceğim illaki. Harici gpu olmasada oluyor galiba son cihazlardaki apular artık gtx1650 seviyelerini yakalıyor gibi bu da bana yeter muhtemelen. Omninin speci intel ultra 256v, 16gb ram ve 1tb ssd. Evet alırken nedense apunun da o ram'e ortak olduğunu hesap etmeyi unutmuşum 🙂 Öneri için teşekkürler biraz inceleyeyim.
Bir de şöyle bir şey var. İstediğimi veren bir sürü cihaz var ama çoğu ya Türkiye'de hiç yok ya da fiyatları çok pahalı. Mac'lerin fiyatları neredeyse ABD'deki fiyatlarla hemen hemen aynı ancak örneğin dell xps'lere bakınca fiyatlar burada neredeyse 2 katı.
Çin'in böyle bir şeye kalkışacağını sanmam çünkü her iki tarafında göreceği zarar çok daha yüksek. Ayrıca Çin'in zeki bir yönetimi var, Rusya gibi deli bir otokrat yok başlarında.
Kaçınılmazdı zaten. Benim merak ettiğim 20-30tl için iss'i değiştirmeye gerçekten değer mi?
Coğrafya kader değildir, bu durumun sorumlusu açık ve net bir şekilde hükümetin izlediği politikalardır.
Biz her ne kadarda sonsuz evrenin içerisinde bir toz, bir atom altı parçacık olamayacak kadar küçük, zavallı canlılar olsakta ve hatta ben bunun bilincinde olarak bu lafı söylesemde bizler birer primatız.
Elbette bunları gerçekten anlayamıyoruz, anlasak zaten savaş diye bir şey olmazdı. Olacak olan yaşamanın anlamsızlığı ve kendini imha etmek olurdu. Ama bu kadar basit değil maalesef. Bizler bu konulardan konuşsakta birkaç saat sonra ya acıktım ne yesem, bugün gördüğüm şu kız ne güzeldi, acaba bu yıl şampiyonlar ligini kim kazanacak muhabbetine döneceğiz çünkü dönmek zorundayız.
Beyinlerimiz böyle evrimleşmiş, o yüzden savaş gereksiz demek biraz anlamsız. Eninde sonunda Dünya'da yaşıyoruz ve bir noktada dünyevi sorunlarla karşı karşıya geleceğiz. Yapacak bir şey yok.
@alpolic_fr beni engellememişte. hakaret olsa dahi bir görüşü engellemek ne kadar ezikçe, neyse ya burayı fazla ciddiye alıyorum bir gün ana avrat sövüp çıkacağım siteden o olacak.
Bir şey soracağım, şimdi ben bu jop adlı şahısın yorumuna yorum yaptım. Bu yorumu silebiliyor mu bu şahıs?
Son bir saat içinde 88 ziyaretçi, 30 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@orcunfix Bazen sağı soğu belli olmuyor denk gelen müşteri ilişkileri uzmanının