cabrio modeli çok az üretildiği içinmiş...
http://www.bmwmregistry.com/model_faq.php?id=9
cabrio modeli çok az üretildiği içinmiş...
http://www.bmwmregistry.com/model_faq.php?id=9
Panasonic Lumix DMC-G3K ve EOS M bakabilirsiniz. Panasonicte magic lantern gibi hack varmış galiba bi araştırın.
http://www.fotozeynep.com.tr/?do=shop&show=viewproduct&productid=4115
bizimde bi laptop gitti servise. evden alınıp tamir edilmesi ve gelmesi 1 haftadan kısa sürdü.
Halılar çocuk odası için yapılmış gibi duruyor. Daha sade olsalardı daha iyi olurdu. Pencereyi sola dayamışlar ama olmamış. Pencere yapılırken sağ tarafa dolap konulur diye düşünmüşler bence.
laptop monitöre bağlı. monitörde ekolayzır yok. hdmi kullanırken ekran kartlarından ses çıkışı var ama onların ayarlarında da ekolayzır yok.
colin mcrae rally 2 ve need for speed porsche unleashed gibi oyunları arar olduk.
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
bu masaüstündeki tek eksik geri dönüşüm kutusunun solda olması. masaüstüne yeni bir dosya geldiğinde sol tarafa geldiği için ben her zaman sağ tarafta tutuyorum.