Hic hos olmayan,etik disi bir reklam.Hemen sikayet ettim.Zaten google ads ile veriyorsun bu reklami,bir de burasini kusura bakmayin ama s`tir et,sen asil siteye gel yazmis adam.Zaten kufurlu videolarindan da belliydi etik derecesi.Bir daha sitesine girmemeye karar verdim.

Çarpıdan kapatıp iletişim formunda rahatsız ediciyi işaretledim. tavsiye ederim. belki google karşı tarafa bir geri dönüş yapabilir..
çok gereksiz ve amatör bi oluşum.
tuvallette çekilen videoları hiç açmıyorum bile
Cok terbiyesizce bir reklam bence.Keske hic olmasaydi.baska yerlerde de cikmaya baslamis