Merhabalar ;
Arkadaşlar ben kısa filmlerde çekmeyi düşünen fotoğrafçılıkla da ilgili biriyim
Bütçem el verdiğince iyi bir makine almak istiyorum lakin şu aralar Canon Sx50 HS(1100- 1300 tl arası) aklımda var.
Teknoseyir'in inceleme videosunu izledim gayet övülmüş makine lakin üzerinden 2 yıla yakın süre geçmiş derenin altından çok sular akmış sizce almaya değecek bir makine mi? Veyahut bu süre içerisinde bu makineyle anı fiyat aralığında daha alınabilesi bir makinesi çıktı mı?
Şimdiden vereceğiniz cevaplar için teşekkür ediyorum... @gamsizm @baris_ozkok

BeğenFavori PaylaşYorum yap