• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

apronax
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 06.01.2015
  • apronax @apronax

    Zamanında dijitaller ve ekibine bende giydirdim gelip burda haber paylaşma ayağına sitelerine reklam ediyorlar diye açtım ağzımı yumdum gözümü daha düne kadar skype dan kardeş diye konuşan arda bir baktım yaratığa dönmüş bana giydiriyor aşşalıyor. Ama belliydi böyle olacağı öğrencilikten çıkmadan yayın ve basın tecrübesi olan bir sitede kendilerinden yaşca büyük bir adamada iftira atmaları gayet normal. Tıyniyetsiz ahmak sürüsünden başka bir olay değiller. Barış Özkök ü ne yaptıysa bu ekibe karşı yada yapmadıysa her halde her şekilde destekliyorum.

    31 Mart 2015 - 20:39 Beğen 1
  • apronax @apronax

    Ek bilgi: Bu videonun sesini kısıp @gamsizm ve hamdi abinin görüntülerini silip nerd fetish porn olarak kullanabilirsiniz 😀

    30 Mart 2015 - 01:51 Beğen
  • apronax @apronax

    @frt Bu anakart için örneklendiremem ancak kendi anakartımdaki sorunlar iletkenlerin ve elektroniklerin bozulması sırf bir model farkla 8 gb yerine 4 gb ram desteği ve bunun ziyadesinde ufak tefek diyebileceğimiz ancak yeri ve zamanı gelince keşke olsaydı diyebileceğim destekler ve özellikler. Keza anakart sistemin omurgası en iyisini almak gerek o değişirse her şey değişiyor. Dediğim gibi killer ethernet bi işime yaramaz ama gün gelir keşke derim korkusuyla elimde olsa 2000 liralık kart alırım. Msal şuan kullandığım anakarttan zamanında 38 tl pahalı olan model alınmış olsaydı 4 gb değil 8 gb ram kullanıyor ssd yi hakkıyla kullanabiliyor ve belki sistem yenilemek için 1 yıl daha bekleyebiliyor olurdum.

    27 Mart 2015 - 18:32 Beğen 1
  • apronax @apronax

    eğer mac sizin için bir heves değil çalışma ortamıysa 1500 tl verip mac mini almak gayet mantıklı bir yatırım.

    27 Mart 2015 - 18:22 Beğen 2
  • apronax @apronax

    Anakartın ne kadar önemli olduğunu ben ve çevremin yaşadıklarından tecrübe ettim imkanım olsa 2000 liralık anakart alırım.

    27 Mart 2015 - 18:21 Beğen
  • apronax @apronax

    Onlar eski sistemden var zaten 550w yeterli olucağı için ve zaten yeni bir psu olduğu için kurcalamayacağım.

    27 Mart 2015 - 17:42 Beğen
  • apronax @apronax

    ne var yahu pilot öğle yemeği için aracı bahçeye park etmiş çok abartıyorsunuz 😀

    27 Mart 2015 - 17:06 Beğen 2
  • apronax @apronax

    @lterlemez Keşke örgütlenme kabiliyeti olan bir toplum olsak ama hani derler ya memur ve esnaf toplumu işte bizde öyleyiz etliye sütlüye karışmayan devletle uğraşılmaz diyen ama neyse bunlar derin konular girmeye lüzum yok gönül ister ki dayatmalara karşı çıkalım ama olmuyor.

    27 Mart 2015 - 16:59 Beğen 1
  • apronax @apronax

    @muhalif Evet ama işte yapacak bir şey yok ne yazık ki yinede ben ttnet yerine superonline ı tercih ederim.

    27 Mart 2015 - 16:52 Beğen
  • apronax @apronax

    @muhalif Şimdi şöyle ki 30 yıllık binaya döşerken illaki bu masrafı birine ytıkmaları lazım. Sonuçta tüm evlere kablo döşemek ile bitmiyor bu hizmetin karşılığını almaları gerek. Misal ablamın apartmanına hat çekilmiş ve binadaki ablamlar dahil herkes kullanıyor.

    27 Mart 2015 - 16:43 Beğen
  • apronax @apronax

    Yanıt için teşekkürler belli ki artık değişme vakti geldi zaten ekran kartına pek yakışmıyor.

    27 Mart 2015 - 16:40 Beğen
  • apronax @apronax

    Apartmandan istenmediği sürece döşeme gibi bir şansları yok. Apartmanda istihare değil fakat istişare ederseniz belli imza yı toplayınca şak diye bağlarlar. Tabi o imza verenler abone olma sözü vermiş oluyor. Yada bina sahibi doğrudan isteyebiliyor.

    27 Mart 2015 - 16:36 Beğen
  • apronax @apronax

    1 yıllık lisans için 30 lira neden ödensin ki

    24 Mart 2015 - 21:29 Beğen
  • apronax @apronax

    sezondan söz etmiyorum her walking dead oyunu 5 episode bu tüm episode leri kapsayan paket mi?

    22 Mart 2015 - 18:31 Beğen
  • apronax @apronax

    Harika bir film ya işte yıllardır aradığım olay sinemada izlemek lazım 😀

    19 Mart 2015 - 22:32 Beğen
  • apronax @apronax

    bu ülkeden kurtulsam 1 an bile özlemem ne insanını ne havasını ne suyunu

    14 Mart 2015 - 18:00 Beğen 1
  • apronax @apronax

    Birşey yapmana gerek yok iphone dan bluetooth aç yeter.

    13 Mart 2015 - 11:00 Beğen
  • apronax @apronax

    Anlatıcı çok tutuk onun yerine burak akmenek yada murat gamsız lp ikilisi olsaydı daha iyiy olurdu 5. dakikada dayanamadım kapattım.

    13 Mart 2015 - 10:52 Beğen 1
  • apronax @apronax

    Evet anladık ki arkadaş ya troll yada 3d 4k porno render edecek söylemiyor ve yorumumu siliyor 😀

    12 Mart 2015 - 12:17 Beğen 1
  • apronax @apronax

    BÜRO işleri için biraz uçuk san ki... Amaç nedir render vs ise mantıklı amaofis içinse bu paraya 4 bilgisayar alınır.

    12 Mart 2015 - 12:13 Beğen
  • Durum (39)
  • İnceleme (1)
  • Yorum (175)
  • Takipçi (28)
  • Takip edilen (10)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#EA#ClairObscurExpedition33

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Havit TW970 2.4Ghz Kulakiçi Kulaklık Öninceleme

Türk Telekom E-Sim Macerası

25

attrib işlem komutu (USB de olup okunamayan dosyaları bulma)

21

Ödüllü Kelime Oyunu: Harf Lütfen!

2

iPhone Pil Şarj Döngüsünü Görme Kestirmesi

9
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14

Mirc Chat Sohbet

12

JoyToKey (Gamepad'e Klavye Tuşları Atama Programı)

10

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13

Asus Pen

25
Tümünü gör

Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum