Merhaba arkadaşlar. Sistemimde 4 gb bellek takılı onları söküp 8 gb (4+4) takmam mümkün mü yoksa en fazla 4 gb mı kullanabilirim?

Merhaba arkadaşlar. Sistemimde 4 gb bellek takılı onları söküp 8 gb (4+4) takmam mümkün mü yoksa en fazla 4 gb mı kullanabilirim?

Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Maksimum bellek 4gb destekliyormuş maalesef... Yani takamazsınız, ayrıca DD2 bellek destekliyormuş, yani pek iyi değil...
Yanıt için teşekkürler belli ki artık değişme vakti geldi zaten ekran kartına pek yakışmıyor.
Maximum 4 Gb kullanabilirsin fazlasını taksanda görmez.
http://www.msi.com/product/mb/G31M3L_V2__G31M3LS_V2.html#hero-specification