Bilgisayarımda hacintosh'un yosemite sürümü yüklü , uyuta bastığımda windows'dan daha iyi bir şekilde çalışıyor. Linux kurmak isteyen arkadaşlara tavsiyem intel cpu ve nvdia gpu'su olan hacintosh kurmayı denesin.

BeğenFavori PaylaşYorum yap