yahya @yahya 12 Mart 2015 - 12:11 Büro için bilgisayar topluyorum yardımcı olur musunuz lütfen. BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 10 USB @usb Oyun bürosu mu? 12 Mart 2015 - 12:13 Yanıtla Beğen 1 apronax @apronax BÜRO işleri için biraz uçuk san ki... Amaç nedir render vs ise mantıklı amaofis içinse bu paraya 4 bilgisayar alınır. 12 Mart 2015 - 12:13 Yanıtla Beğen yahya @yahya internet ofis programları için kulanılanılacak 12 Mart 2015 - 12:15 Yanıtla Beğen apronax @apronax Evet anladık ki arkadaş ya troll yada 3d 4k porno render edecek söylemiyor ve yorumumu siliyor 😀 12 Mart 2015 - 12:17 Yanıtla Beğen 1 USB @usb asus h61 yeter anakart için 🙂 12 Mart 2015 - 12:19 Yanıtla Beğen pollyuncle @can-erdeger z97 gaming ndir çıkar onu 500 watt a gerek yok 300 e düşür onu sonuçta ekran kartı yok 😀 12 Mart 2015 - 12:19 Yanıtla Beğen yahya @yahya güncelleme yaptım. 12 Mart 2015 - 12:26 Yanıtla Beğen yahya @yahya amd hakkında çok fazla bilgim yok. 12 Mart 2015 - 12:31 Yanıtla Beğen yahya @yahya AMD FX X6 6300 Soket AM3+ 3.5GHz 14MB Önbellek 95W 32nm İşlemci ASUS A58M-A/USB3 A58 Soket FM2+ DDR3 2400MHz(O.C.) USB 3.0 DVI&HDMI Anakart olarak değiştirsem 12 Mart 2015 - 12:59 Yanıtla Beğen TeknoBurak @teknoburak Ne tür program kullanacaksın ? AMD toplarsan APU'lu topla çünkü FX serisinde yani AM3+ soketinde görüntü çıkışı yok. Bende alel acele vatan kapanmadan gidip aldım FX8320 keşke nuc alaydım. Bir de ekran kartı aldık GT730 lanet şey susmuyor. 12 Mart 2015 - 15:23 Yanıtla Beğen İptal
Oyun bürosu mu?
BÜRO işleri için biraz uçuk san ki... Amaç nedir render vs ise mantıklı amaofis içinse bu paraya 4 bilgisayar alınır.
internet ofis programları için kulanılanılacak
Evet anladık ki arkadaş ya troll yada 3d 4k porno render edecek söylemiyor ve yorumumu siliyor 😀
asus h61 yeter anakart için 🙂
z97 gaming ndir çıkar onu 500 watt a gerek yok 300 e düşür onu sonuçta ekran kartı yok 😀
güncelleme yaptım.
amd hakkında çok fazla bilgim yok.
AMD FX X6 6300 Soket AM3+ 3.5GHz 14MB Önbellek 95W 32nm İşlemci
ASUS A58M-A/USB3 A58 Soket FM2+ DDR3 2400MHz(O.C.) USB 3.0 DVI&HDMI Anakart
olarak değiştirsem
Ne tür program kullanacaksın ?
AMD toplarsan APU'lu topla çünkü FX serisinde yani AM3+ soketinde görüntü çıkışı yok.
Bende alel acele vatan kapanmadan gidip aldım FX8320 keşke nuc alaydım. Bir de ekran kartı aldık GT730 lanet şey susmuyor.