• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

anıl
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 07.08.2015
  • anıl @anil_

    Pamuk eller cebe. 😛

    26 Haziran 2026 - 20:06 Beğen
  • anıl @anil_

    Allah rahmet eylesin. İnsanlar anılarla yaşamaya devam ediyor. Yıllar önce izlemiştim:

    https://www.youtube.com/watch?v=JGwHrmKkFUM

    26 Haziran 2026 - 20:05 Beğen 1
  • anıl @anil_

    Bizde Ecovacs T30 Pro Omni var. Çok fazla sensör olduğundan mıdır nedir, robot süpürgelerde çok farklı hatalar çıkıyor. Sıfır geldi bu bana ve hata vardı robot süpürgede, düzelttim de öyle kullanıyorum.

    26 Haziran 2026 - 19:13 Beğen 1
  • anıl @anil_

    @tarikx Veri toplamak daha iyi kazandırıyor demek ki.

    26 Haziran 2026 - 19:08 Beğen 2
  • anıl @anil_

    Microsoft'un sitesinde (Github), MASSGRAVE'in korsan etkinleştirme ile ilgili yazması ve Microsoft'un hiçbir şey yapmaması garip geliyor bana.

    26 Haziran 2026 - 17:23 Beğen 3
  • anıl @anil_

    55.998 TL yazıyor yine.

    26 Haziran 2026 - 17:11 Beğen
  • anıl @anil_

    Oyunda Türkçe yok diye oyun yasaklayan bir mekanizma daha sorunlu bence bunu isteyenden. Bu oyunun farkı ne diğer Türkçe olmayan oyunlardan? Türkçe olmayan her oyun yasaklansın o zaman. Bu olay değil sadece başka olaylarda da toplanıp Cimer şikayeti yaptığında polis gelip çok şikayet var diyormuş. E tamam da şikayetin içeriği önemli değil mi? İçerik önemsenmeden 10000 kişilik bir topluluğun varsa istediğini şikayet ettir, uğraşsın dursun.

    26 Haziran 2026 - 13:09 Beğen 2
  • anıl @anil_

    Anakart yükseltmesiyle alınabilir bence de. ASUS PRIME Z890M-PLUS yapılabilir anakart. İşlemci de kötü değil sorun bazı oyunlarda x3d işlemcilere göre geride olması yoksa genel toplamda çok oyun oynayacaksanız bu işlemci de işinizi görür. Ama özel olarak işte CS2 oynayacağım derseniz X3D işlemci almak daha mantıklı tabii.

    26 Haziran 2026 - 11:55 Beğen 1
  • anıl @anil_

    @mustafanr Bence de saçma 3.5 mm jakın kaldırılması. "Ya ne uğraşıyorsunuz, bluetooth kulaklık alın geçin" diyen insanlar yönetiyor herhalde bu telefon firmalarını. İşlerine ne geliyorsa onu yapıyorlar.

    26 Haziran 2026 - 00:23 Beğen
  • anıl @anil_

    "pornografik paralar ödeniyor"

    https://www.youtube.com/watch?v=bIUhCVFZbl4

    25 Haziran 2026 - 17:27 Beğen 1
  • anıl @anil_

    @kortex Apple'ın dac'i fiyat olarak çok iyi ama Abd olanını bulmak zor burada, bir de bulsan da sahte mi orijinal mi o nasıl anlaşılır, bilemiyorum. Ek olarak Apple dac'i Android'te kullananlar ses seviyesinin düşüklüğünden şikayet ediyor. CS43131, CS43198; daha uygun fiyatlı olarak CX31993, RealTek ALC5686 çipli dac'lar alınabilir ama çok fazla dac var bu çiplerle satılan ve bunlarda kalite/kontrol şansa kalmış. İyi çıkarsa bahtına. Benim demek istediğim Baseus'un iyi - kötü bir marka olmasından çok, yazdığım çiplerle satılan dac'lerde sorun çıkma olasılığının fazlalığı ve şansa bağlı olduğu.

    Bu arada Logic CS431xx çip kullanan dac'lerde seste bozukluk tespit edildi ve dac'e üretici firmanın yazılım güncellemesi yayınlaması gerekiyor bu sorunu düzeltmek için. Bende iBasso DC04 Pro var CS43131 çipli ve iBasso buna güncelleme yayınlamadı. Fiio güncelleme yayınladı mesela, firmanın bu konulara çözüm araması da önemli bence, görmezden gelmiyor neticede.

    https://www.audiosciencereview.com/forum/index.php?threads/on-the-distortion-of-cirrus-logic-cs431xx-based-devices-a-comparative-review.63038/

    https://reference-audio-analyzer.pro/en/demo-cs131.php#gsc.tab=0

    25 Haziran 2026 - 13:03 Beğen 1
  • anıl @anil_

    @kortex Olabilir ama benim bahsettiğim sorun Baseus ile ilgili değil. Bir sürü type c dac var piyasada.

    24 Haziran 2026 - 21:54 Beğen 1
  • anıl @anil_

    Bu tip kablolu dac'lerde kalite/kontrol konusu soru işareti. Daha pahalısını da alsanız sorun çıkabiliyor. Kablosunda sorun olabiliyor, kablosunda sorun olmasa dip ses olabiliyor. Çinliler fiyata oynayıp denemeden sürmüşler gibi piyasaya.

    24 Haziran 2026 - 19:26 Beğen
  • anıl @anil_

    @srkndmrgl Demek ki ben doğruyum; ben ekonomistim, bana güvenin diyen kişiler doğru işler yapmamış. Tabii düzelmez. Ama yine seçilirler. 😀

    23 Haziran 2026 - 23:21 Beğen
  • anıl @anil_

    @cimadam Bu sadece benim gördüğüm, sonuçta bunun indirimli olması için 119 TL'nin aşağısına düşmesi lazım. Burada sorun sanki en uygun fiyatı şu anda veriyormuş gibi bir izlenim olması. Bakın hemen aşağıda 38 bin TL'lik monitörü de 41 bin TL'den 38 bin TL'ye düşürmüşler. Sürekli kontrol etmek gerekiyor fiyat gerçekten inmiş mi diye ki bu da kötü bir durum Amazon gibi bir firma açısından bence. Ama yeni bir şey değil bu Türkiye'ye giriş yaptıklarından beri böyle. Saçmalık derecesinde uygun fiyatlı ürünler de oluyor ama artık botlar da hemen yakalıyor onları, yani normal insanlar alabiliyor mu o ürünleri o işte soru işareti. Al - sat'a gidiyor gibi o ürünler.

    23 Haziran 2026 - 23:06 Beğen
  • anıl @anil_

    https://www.youtube.com/watch?v=55UUgh91wWA

    23 Haziran 2026 - 22:55 Beğen
  • anıl @anil_

    @srkndmrgl Bu sorunun temel sebebi siyaset bence. Çok çocuk yapın deniyor ama o çocuklar nasıl büyüyecek, ne yiyecek, ne iş yapacak, nasıl okuyacak belli değil. Çocuk yapın, her şehre üniversite açtık zaten, e okusunlar işte. Sonrası yok. Sonrası plansızlık. Daha kapsamlı bir sorun var ortada, onun da çözülmesi gerek ama benim dediğim bu sınavlar özelinde yoksa iş bulması vs. ile ilgili değil. Zaten illa benim dediğim olsun da demiyorum ama mevcut sınav sistem bence doğru değil. İsmini değiştirerek sınav sistemi değişmiyor sonuçta. Yoksa biri Öss der; diğeri Ösys, öteki Yks.

    23 Haziran 2026 - 22:38 Beğen
  • anıl @anil_

    @srkndmrgl Şu anda da düzgün bir sistem yok ki hani her sene sınav oluyor, sınav zorluğunu her sene aynı düzeyde tutabiliyorlar mı? Ya da tek bir sınav var ve o sınavda sınıfta bir sorun çıktığında diğer çocukları da etkiliyor. Bunu kontrol etmek çok zor. Senede bir yapılan sınav için çocuklara bu kadar stres yüklemek doğru değil.

    23 Haziran 2026 - 22:21 Beğen 1
  • anıl @anil_

    Sınava geç kalmadan öte sınav sistemi değişmeli. Biri yazmış da mantıklı geldi bana. Bence bu sınavları artırmalılar. Her sınava girmek zorunlu olmaz ama öğrencinin en yüksek aldığı puanı sayarsın; sonuçta tek sınavda kötü bir deneyim olabilir, o yüzden bu durum önlenmiş olur. Devlet bununla mı uğraşacak derseniz, sistem buysa uğraşacak. Sonuçta bu şekilde bir düzen belirleyen sensin.

    23 Haziran 2026 - 20:29 Beğen 1
  • anıl @anil_

    Gigabyte anakartlar da böyle. Kendi sitesinde belirtiyor Rev 1, Rev 1.2 diye.

    23 Haziran 2026 - 20:19 Beğen
  • Durum (714)
  • İnceleme (1)
  • Yorum (6492)
  • Takipçi (54)
  • Takip edilen (20)
  • Favori (255)

Teknoseyir gündemi

#GTA6#HaftalıkGündemeMalzeme#TeknoYardım#3DPrinter#LEGOGame#GTA5#3boyutlubaskı#İşeYararYayın#RDR2#pctoplama#MacMiniM4

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Gigabyte Radeon RX 9060 XT Gaming OC 16G

1

Game Garaj Slayer X7T XL-5070: Slayer geri döndü!

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Şekilli MSN Nickleri

18

Türk Telekom Sil Süpür Çıkmıyor Çözümü

29

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

18

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Mobil Klima Performans Arttırma (Çift Hortum Hilesi)

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

BitComet

8

WD Elements 3.5'' 8 TB Harici Disk İncelemesi

13

Nokia Lumia 1320

12

Özel Posta Kutusu Kiralama (PTT)

35

EVOCHRON MERCENARY: 200 MB'YE SIĞAN EVREN

1
Tümünü gör

Son bir saat içinde 192 ziyaretçi, 11 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum