@kurtcuk VDSL2 dedilerse yanlış yazmışlardır demiştiniz ya, onun için yazmıştım. TurkNet in gönderdiği mesajda da sadece VDSL2 destekli modem ile çalıştığını söylüyor. Dolayısı ile benimde kafamda vdsl ve vdsl2 farkı olup daha eski üretilmiş adsl-vdsl modemlerle bu bağlantı sağlanamıyor mu yoksa her adsl-vdsl modem vdsl2 yi destekliyor mu acaba diye bi soru işareti oluştu.


@leventp Pekcan Levent Abi ben de yıllarca adsl kullandım hatta 16Mbitte sorunlar yaşadım sonra dedim TurkNet e geçeceğim ne olursa olsun, aynı senin gibi kabullenmiş bir adsl kullancısı idim (TurkNet en ucuz fiyata verebileceği maksimumu veriyor ben şansızım en düşüğünü alıyorum) ta ki bu hafta turkNet in uygulamasında internet paket değişikliğinde 35Mbit internet paket yükselmesi çıktı, eve gelen telefon bağlantısına güvenmeyerek olmaz ama bi deneyeyim dedim, bağlantınız hazır keyifle kullanabilirsiniz mesajı geldikten sonra da modem PPPoE, 802.Q1 etkin, vlan id 35 gibi ayarları yapıp bağlanıncaya kadar yine 16Mbit adsl ye döneceğim herhalde diye umutsuzdum. Ama çalıştı genel olarak çok şey değişti mi upload 10 kat arttı, dolayısıyla dosya gönderim bariz gözle görünür, siteler bi tık daha hızlı geliyor çok dikkat edersen. Ama en önemlisi adsl fobisi olmuş adsl den kurtulmuş olmanın yaşattığı bi mutluluk oluyor. Sana da tavsiyem turknet 'in uygulamasından internet paket değişikliği kısmını bir kontrol etmen boş port vs.. varsa en kötü 35mbit vdsl seçeneği çıkabilir.