bende anlamıyorum,örneğin render sonrası direk restart yapıp biosa giriyorum ısı değer anakartın 39 gösteriyor programlar ise 80 civarı gösteriyor bazende 100, overclocklu işlemci 65 i geçmiyor 280mm sıvı soğutma kullanıyorum
bende anlamıyorum,örneğin render sonrası direk restart yapıp biosa giriyorum ısı değer anakartın 39 gösteriyor programlar ise 80 civarı gösteriyor bazende 100, overclocklu işlemci 65 i geçmiyor 280mm sıvı soğutma kullanıyorum
hocam cpu sıfır aldım arızalı çıkma şansı çok düşük diye biliyorum işlemcilerde
@12ozkan123 corsair h110 sıvı soğutma ve kendi stok soğutucusuyla da denedim
yok takiyorum takmasina ama fanlar yukarıda kalıyor radyatör ise aşşağıda ortada bir gözenekli bölme var o işi bozuyor ve fanlar yukarıdan aşşağıya yani kasa içine üflüyor buda içeride baya sıcak hava olur diye düşünüyorum zaten ekran kartıda kasaya üflüyor ve ısıyı atmak için ise sadece 1 fan var arkada
@gamsizm turkiyede yasiyorum gecici tc no var olurmu acaba 11 haneli
yabanciyim tc no zorunlu diyor bende uye olmak destek olmak istiyorumn yokmu bunun caresi
Son bir saat içinde 88 ziyaretçi, 30 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@daviance hocam valla anakartı sıfır 1 hafta önce aldım birdaha anakart stresi çekemem valla geçen bir anakart aldım 2.el açılmadı bile iade ettim. şu an 3.9 ghz de 64 derece sıcaklıkta gayet stabil kullanıyorum ve renderda gayet iyi performans veriyor 🙂