• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Amanullah Farhat
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 21.04.2018
  • Amanullah Farhat @aman-farhat20

    @daviance hocam valla anakartı sıfır 1 hafta önce aldım birdaha anakart stresi çekemem valla geçen bir anakart aldım 2.el açılmadı bile iade ettim. şu an 3.9 ghz de 64 derece sıcaklıkta gayet stabil kullanıyorum ve renderda gayet iyi performans veriyor 🙂

    09 Ağustos 2018 - 00:34 Beğen
  • Amanullah Farhat @aman-farhat20

    bende anlamıyorum,örneğin render sonrası direk restart yapıp biosa giriyorum ısı değer anakartın 39 gösteriyor programlar ise 80 civarı gösteriyor bazende 100, overclocklu işlemci 65 i geçmiyor 280mm sıvı soğutma kullanıyorum

    09 Ağustos 2018 - 00:20 Beğen
  • Amanullah Farhat @aman-farhat20

    @ciplakvatandas sürekli dönüyorlar

    28 Temmuz 2018 - 21:30 Beğen
  • Amanullah Farhat @aman-farhat20

    hocam cpu sıfır aldım arızalı çıkma şansı çok düşük diye biliyorum işlemcilerde

    28 Temmuz 2018 - 20:45 Beğen
  • Amanullah Farhat @aman-farhat20

    @12ozkan123 corsair h110 sıvı soğutma ve kendi stok soğutucusuyla da denedim

    28 Temmuz 2018 - 20:43 Beğen
  • Amanullah Farhat @aman-farhat20

    uzay kurulum şu an hocam

    28 Temmuz 2018 - 19:53 Beğen
  • Amanullah Farhat @aman-farhat20

    780 ti bağlı hocam

    28 Temmuz 2018 - 18:38 Beğen
  • Amanullah Farhat @aman-farhat20

    Hocam görüntü gelmiyorki anakartı güncelleyebileyim

    28 Temmuz 2018 - 17:20 Beğen
  • Amanullah Farhat @aman-farhat20

    yok takiyorum takmasina ama fanlar yukarıda kalıyor radyatör ise aşşağıda ortada bir gözenekli bölme var o işi bozuyor ve fanlar yukarıdan aşşağıya yani kasa içine üflüyor buda içeride baya sıcak hava olur diye düşünüyorum zaten ekran kartıda kasaya üflüyor ve ısıyı atmak için ise sadece 1 fan var arkada

    24 Temmuz 2018 - 00:46 Beğen
  • Amanullah Farhat @aman-farhat20

    @gamsizm turkiyede yasiyorum gecici tc no var olurmu acaba 11 haneli

    29 Nisan 2018 - 01:03 Beğen
  • Amanullah Farhat @aman-farhat20

    yabanciyim tc no zorunlu diyor bende uye olmak destek olmak istiyorumn yokmu bunun caresi

    29 Nisan 2018 - 00:59 Beğen
  • Durum (4)
  • Yorum (11)
  • Takipçi (0)
  • Takip edilen (0)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ClairObscurExpedition33

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14
Tümünü gör

Son bir saat içinde 88 ziyaretçi, 30 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum