Arkadaşlar Merhaba!
Yeni bir sistem topladım ve Kasa olarak 2.el cooler master cosmos se aldım aldım almasına ama birkaç sorum var yanıtlayan arkadaşlar olursa sevinirim. 1. Benim corsair sıvı soğutma aldım radyatoru aşşağıdan bağlıyoruz ve fanlar dışarıdaki havayı radyatöre yani kasaya üfleyecek radyatörü yukarıya bağlıyamıyoruz gözenekli engel var. 2. ön panelde 120mm lik 2 fan var ve arka kısımda 120mm lik 1 fan var bu sistemin hava akışını sağlayabilecekmi sizce 1200rpm hızındalar 3. başka önerebileceğiniz bir kasa hava akışı güzel olan cevaplar için şimdiden teşekkürler. #TeknoYardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Amanullah Farhat @aman-farhat20

    yok takiyorum takmasina ama fanlar yukarıda kalıyor radyatör ise aşşağıda ortada bir gözenekli bölme var o işi bozuyor ve fanlar yukarıdan aşşağıya yani kasa içine üflüyor buda içeride baya sıcak hava olur diye düşünüyorum zaten ekran kartıda kasaya üflüyor ve ısıyı atmak için ise sadece 1 fan var arkada