her şey için teşekkürler
bir şeyler anlatırken o kadar çok el kol oynatıyor ki anlattığı konuya odaklanamıyorum.
1974-1989 arası bir çok sayısı (baba mirası) hala duruyor. O dönemlerde bilime olan bakışı öğrenmek için eski sayıları hala açıp okurum.
Arka arkaya 26 gün. Kanuni Sultan Süleyman bile devlet işleriyle bu kadar ilgilenmemiştir

Ben de Steam'ciyim ya. Ama yine de biriktirmeyi seviyorum. Ara sıra çok kaliteli oyunlar düşüyor.
Bazen "ilgilenmiyorum" seçeneğini işaretlediğim bir hesabın herhangi bi videsunu ezkaza açtıktan sonra youtube algoritması üzerime o kişinin videolarını yağdırmaya başlıyor.
Doğrudur. Sürekli bir şeyleri ücretsiz dağıttıkları için ben de yetişemiyorum artık.
Asgari ücretin çok üzerinde bir fiyata 128GB SSD ve 4GB'ram e mahkum olmak çok üzücü gerçekten. Fakat fiyat olarak muadili olan diğer cihazlarda genellikle celeron işlemci kullanıldığını düşünürsek bu daha mantıklı bir seçim gibi duruyor.
Son bir saat içinde 203 ziyaretçi, 90 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
çok geçmiş olsun