• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

aliozerdem1989
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 17.01.2015
  • aliozerdem1989 @aliozerdem1989

    hmm biraz daha bekleseydim keşke.

    03 Ekim 2015 - 23:01 Beğen
  • aliozerdem1989 @aliozerdem1989

    Evet geldi PARADOX da %80 e varan indirimler var Cities Skyline %50 indirim var. Bu indirim yeni mi yoksa daha öncede var mıydı.

    03 Ekim 2015 - 20:39 Beğen
  • aliozerdem1989 @aliozerdem1989

    ben geçen sene indirdiğimde site böyle değildi değişmiş bu olsa gerek diye koydum. Ama benim indirdiğim sürümü bulursam linklerim.

    29 Eylül 2015 - 21:50 Beğen
  • aliozerdem1989 @aliozerdem1989

    Ben uzun bir süredir bunu kullanıyorum memnunum şimdilik gayet iyi çalışıyor.

    http://www.pandasecurity.com/usa/homeusers/solutions/free-antivirus/

    28 Eylül 2015 - 18:27 Beğen
  • aliozerdem1989 @aliozerdem1989

    Dolar 1,5 iken yani 2011 yılında

    http://www.notebookcheck-tr.com/Acer-Aspire-5742G-Serisi.43033.0.html

    bu bilgisayarı aldım Nvdia 420M olanını yani beş para etmeyen ekran kartı i5-460M li işlemcili
    o zamanda dolar 1,5 tl di

    http://paracevirici.com/doviz-arsiv/merkez-bankasi/gecmis-tarihli-doviz/2011/amerikan-dolari

    ve o zamanlar teknoseyir i takip etmediğim içi bu bilgisayarı öve öve bitiremediler bimeks de 2,100 tl ye almıştım senin mantıkla 1000 tl ye gelmesi gerekiyordu. daha yüksek GTX ekran kartına sahip pc gene 3200 tl ye satılıyordu. fiyatlarda emin ol değişiklik yok dolar 1,5 iken de 3200 e satarlar dolar 3 tl oldu gene 3200 tl ye satıyorlar. bizim ülkemizdeki pazarlama mantığı değişmediği sürece hala kazık yemeye devam edeceğiz. ha o zamanlar yurt dışından anlamlı oluyordu şimdi anlamsız oluyor tabi o ayrı mesele.

    21 Eylül 2015 - 11:02 Beğen
  • aliozerdem1989 @aliozerdem1989

    Bide 3D olursa güzel olabilir. Farklı bir film belkide bütün aksiyon, polisiye, korku gibi filmlerdeki anlayışımızı değiştirebilir.

    13 Eylül 2015 - 23:44 Beğen
  • aliozerdem1989 @aliozerdem1989

    aynı şey bende de olmuştu windows 10 a upgrade ettim sonra mağasaya girip windows hotmail hesabımı açtım sonra hesabımdan cihaslar kısmında cihasımı gördükten sonra windows 10 u temis kurulum sırasında key kısmını atla deyip geçtim tüm kurulumdan sonra tekrar magasaya girip hesabımı açtım sonra hesabım aktifleştirildi. ( kusura bakmayın "Z" tuşum çalışmıyor S yapmak sorunda kalıyorum) işte böyle oluyor eğer disüstü ise tek sefer upgrade yapman yeterli masaüstünde sürekli anakart değiştiren biriysen teknoseyirde konusu var isleyebilirsin. Kolay gelsin

    08 Ağustos 2015 - 20:09 Beğen
  • aliozerdem1989 @aliozerdem1989

    Vestel vergisi yüzünden heralde Bende Vestel Markalı hiçbir şeyi evime sokmayacağım bundan sonra.

    11 Temmuz 2015 - 21:25 Beğen 1
  • aliozerdem1989 @aliozerdem1989

    GM 4G daha iyi gibi geliyor bana

    11 Temmuz 2015 - 15:50 Beğen
  • aliozerdem1989 @aliozerdem1989

    Stoktaki yere bakar mısınız ancak Ankarada olur bunlar 😀

    09 Temmuz 2015 - 00:23 Beğen
  • aliozerdem1989 @aliozerdem1989

    Saten elektronik ürünlerin hepsi Çinde üretilmiyor mu buda ordan gelmiştir. Bal dünyasının iphone nudur heralde :DD

    09 Temmuz 2015 - 00:22 Beğen
  • aliozerdem1989 @aliozerdem1989

    Haklısın ama dayanıklı ve uzun süreli açık kaldığında arıza vermemesi lazım. Bu tür TV lerde pahalı olur. Linkteki TV Arçelik 1000TL üzeri bir tv gibi duruyor.

    07 Nisan 2015 - 20:20 Beğen
  • aliozerdem1989 @aliozerdem1989

    http://www.teknosa.com/urunler/110015115/toshiba-32l2333dg-fhd-led-lcd-tv
    eğer parasını verebilirseniz bu idealdir hemde toshiba kalitesi olur..

    07 Nisan 2015 - 19:31 Beğen
  • aliozerdem1989 @aliozerdem1989

    Madem almaya karar verdiniz en azından çözünürlük yüksek olsun. Full HD 100Hz düşünün derim. Tabi bu benim fikrim.

    07 Nisan 2015 - 19:27 Beğen
  • aliozerdem1989 @aliozerdem1989

    Allah analı babalı büyütsün sana da geçmiş olsun milletine hayırlı bir evlat olur inşallah.

    02 Nisan 2015 - 22:43 Beğen
  • aliozerdem1989 @aliozerdem1989

    İçerisinde bulunan işlemci 2K çözünürlüğü kaldırabilmek için sürekli yüksek performansda çalışıyor ki Qualcomm 801Ac de olsa bence 2K için yetersiz kalıyor. Metal kasa olmadığı için ısıyı atamıyor.

    27 Mart 2015 - 00:17 Beğen
  • aliozerdem1989 @aliozerdem1989

    Ekran çözünürlüğü yüksek olduğu için sürekli ısısı yüksek. Bataryayı fazlasıyla mahvediyor. Kullanan iki arkadaşım var G3 ü sürekli sıcak olmasından şikayetciler hele ki son zamanda gelen güncellemeden sonra..

    27 Mart 2015 - 00:10 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (17)
  • Takipçi (49)
  • Takip edilen (72)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Need for Speed Most Wanted 2012

4

Mirc Chat Sohbet

12

Thinkpad T460s

23

Asus Pen

25

Bimcell Nedir ? Başvuru Nasıl Yapılır? Çekiyormu?

2
Tümünü gör

Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum