Assassins Creed Unity

Ilk izlenim

Bende sorunlari duyduktan sonra bekleyeyim bari güncellemeden sonra baslayayim dedim ama dayanamadim bugün oynamaya basladim. Allahim tamam buglar var fps düsüsleri var ama hikaye yine efsane olmus. Su anda hikayenin sadece 10%'undan azini bitirmis durumdayim fakat hikayeyi okadar sevdimki bu benim buglari göz ardi etmeme neden oldu. Yer yer eski AC oyunlardina oldugu gibi bulmacalar buluniyor. Hikaye tekrardan bizden önceki uygarliga baglaniyor ve Abstergo'nun su anda neyin pesinde oldugunu ögreniyoruz. Tipki Assassin's Creed 2, Assassin's Creed Revelationsin sonunda yasadigim duygulari tekrar yasatiyor bana.
Tabi bu Ubisoft'un yaptigini dogru kilmaz. Adam gibi bir optimizasyon yapalar buglari halletseler muhtemelen oyun seneye cikardi fakat kesin bir GoTY adayi olurdu.

Not: Beni heycanlandiran ögeden bir resim. Spoiler vermeden 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 5
  • Emre Mert KARACA @mert41994

    Bir taraf diyor senaryo leş bir taraf diyor müthiş hangisine inanayım 😀

  • Executioner @executioner

    Genelde güzel senaryo ve bir sürü bug deniyor. Steam'de ölü fiyatına düşünce oynarım. Ölmüyorum AC oynayacam diye 🙂

  • Ali Kemal @alike03

    Almak isteyenler acele etmesin. Sonucta birsürü bug var. Saat basina en az 1 bug düsüyor 😀
    Oyun ilerde gelecek güncellemeler ile adam olur anca. Gelecek güncelleme ile daha iyi performans alabilecegimizi belirtti Ubisoft. Dogrumu bekleyip görecegiz.

  • Ali Kemal @alike03

    Senaryo'ya normal diyenleri gördüm fakat les diyen birini bilmiyorum. Ben simdiye kadarki halini begendim birazda olsa Ezio tadi var. Tabi eski oyunlari oyanamamis biri icin o kadar heyecanli olmayabilir, cünkü önceki oyunlar ile bagli olaylar var. Bu önceki olaylari bilmeyen bazi olaylara anlam veremeyebilir. Mesela Blag Flag'de oyunun sonunda Abstergo tarafindan yakalanan adami (Bartholomew Roberts, John Standish) bu oyunda ne amac icin yakaladiklarini ögreniyoruz.

Battlefield Hardline Beta

Battlefield Hardline'in Beta'sinin hemen acilacagini duydugum an heyecandan elimi masaya vurmustum 🙂 Aninda betaya kayit olup giremeyenlerdenim. Neyse EA forumlarina bakip sorunu hallettim ve sonunda oyunu acabildim. Sonuc Hüsran.

Oynadigim ilk Battlefield Battlefield 3'dü ve onun gaziyla gittim Battlefield 4'ü aldim. Keske almasaydim. O zaman bu oyuna 50$ verebilirdim. Niye mi böyle diyorum. Cünkü bu bildigimiz Battlefield 4'ün Modlu hali. Bu oyunlarin ikisini farkli farkli stüdyolarin yaptigini anlamak mümkün degil. Resmen kopyala yapistir olmus. Oyuna giris esnasinda gördügümüz harita, kullanilan renk tonu, oynanis, sürüs ve ucus dinamikleri, silah sesleri, animasyonlar neredeyse hersey ayni. En azindan silahlari ve karakter görünüsleri degistirmisler.

Buglari simdilik göz ardi ediyorum. Sonucta Beta.

Kötü diyemem iyi fakat hedefledigi seye ulasamamis ve bir önceki oyunun aynisi olmus. Yeni eklenen mesela duvarlara ip ile tirmanma eklenmis. Sonra binadan binaya zeplinle hizli bir sekilde gitme, gaz bombasinin ve maskenin eklenmesi, polisin arkadan yakin faldirinca bicaklama yerine tutuklamasi güzel, fakat yeterli degil. Yapimcilar kendi koyduklari hedefe ulasamamis. Baktiginiz zaman disardan hirsiz polis oyunu olarak görebilirsiniz, fakat isin icine girince bir kargasa sizi bekliyor.

Su anda Beta'da 2 tane mod acik Heist ve Blood-Money
Heist'te 2 tane canta var. Soyguncular bu 2 cantayi 2 farkli banka aracini patlatip caldiktan sonra bir noktaya götürmeye calisirken polisler soygunculara engel süre bitesiye kadar engel olmaya calisiyor.

Blood-Money'de ise haritanin neredeyse tam ortasinda kasa tarzi bir para deposu var. 2 takim o kasadan para alip kendi base'ine (dogdugu yer'e veya karargah'a) parayi götürmeye calisiyor. Ilk 5 milyona ulasan kazaniyor. Bir kisi tek seferde 0,5 milyon tasiyabiliyor. Vurunca bu paralar yere dökülüyor ve birisi bu parayi alabiliyor. Bu esnada kendi karargahinizi korumaniz gerek yoksa o parayi rakip takim calabiliyor.

Kisaca modlar bu sekilde ben Blood-Money'yi daha cok sevdim.
Bu modlar ne yazikki sizin Payday'deki gibi soygun yaptiginizi hissettiremiyor umarim ileride eklenecek diger modlar bunu degistirir.

Ilk duyuruldugunda kesin alirim Battlefield oynanisiyla Payday diye düsünmüstüm fakat oynadiktan sonra fikrim degisti. Bu oyunun ederi bence 20 dolar. O fiyata düserse alirim tabiki ondan önce Battlefield 4'ü cikarmazlarsa basimiza. Keske EA bunu Battlefield'e DLC olarak sunsaydi. O zaman takdiri hak etmisti.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • cihat emre @cihat-emre

    kardeş bf4 u almayan veya serının hastası olan adam ıcın alınabılecek bı oyun bence hırsız polıs mantıgı guzel bıraz zaman verın ea nın dlclerıde bı oyun kadar pahalıdır zaten oyun olması onun daha ıyı beslenecegı anlamına gelır