Neden 75 olan Metacritic felaket olarak adlandiriliyor. Tamam en iyi oyun olmayabilir ama ben ne felaket oyunlar gördüm. Daha cok ortalama bir oyun olmus. Sen bile böyle dersen Murat abi. 8'in altinda Oyun gören cöp, patlamis, korsani bile degmez diyenlere ne diyecegiz? Logan'in Metacritic ortalamasi 77. Filmi izleyenler yere göge sigdiramiyor. Bu puan filmlerde iyi olmasina ragmen nasi oluyorda oyunlarda rezillik olarak görünüyor?
@gamsizm Murat abi sen oynadinmi bilmiyorum ama benim su anda 20 Saatim felan var ve internette dolasan sorunlar ile pek karsilasmadim. Yasadigim tek sinir bozucu bug oyunun Multiplayer oynarken cökmesi. Ama Senaryo modunda hic sorun yasamiyorum. O cokca elesitirilen yüz animasyonlari da ya düzeldi yada benim gözüm alisti. Bana soracak olursan nternette dolasan bunca nefret Sheppard serisinin sonlanmasindan dolayi (Ayni Assassins Creed'de Ezio ve Desmond ölmesinden sonra yasanan nefret gibi). Gameplay ve Grafiklere diyecek yok zaten. Diyaloglar desen zaten sürüsüyle. Hikayeye henüz bisey diyemem daha basindayim ee sonucta Bioware oyunu.