@abdulkadirkaya senin dediğini yaptık şimdi bir sorun gözükmüyor umarım böyle devam eder
@abdulkadirkaya senin dediğini yaptık şimdi bir sorun gözükmüyor umarım böyle devam eder
Lg teknik servis incelemesi de olsa ne güzel olur telefonu alır almaz pişman oldum böyle bir teknik servis olamaz telefon sadece buzdağının görünen kısmı önemli olan teknik destek noktasında lg boş en azından bana öyle davranıyorlar
@burakozkes görüşünü belirttiğin için teşekkür ederim benim yanlış bir düşüncem varsa düzeltirseniz sevinirim
Sonuçta ben buraya levent ve murat abinin görüşlerini almaya geliyorum. Ben buraya geliyorsam bunu neden böyle yaptın gibi bir hakkım yok bence. Eğer zaten beğenmezsem uygulamam. Zaten burası ürün hakkında fikir oluşturmak için yok mu ?
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@computercase @4ever @abdulkadirkaya @enescimen @rasko ilgilendiğiniz için teşekkür ederim