Levent ve murat abinin incelemelerine önem veriyorum. Ama videoları izlerken ürünün tam olarak bana uygun olup olmadığını belirlemek zor oluyor. Benim hangi özelliklere önem verip hangilerine önem vermediğimi levent ve murat abi bilmiyor. Açıkçası böyle bir isteğe cevap verebilecek zamanları olduğunu da pek düşünmüyorum. Bu yüzden okulda olduğu gibi bir sistem aklıma geldi. Örnek olarak telefon incelenirken kamerası 100 üzerinden 70 puan, internet performansı 90 puan vb. telefonla ilgili tüm özellikleri videonun altına koysalar biz de bizim için önemli olanlara 5 önemsiz olanlara 1 verip taktir teşekkür hesaplama gibi telefonun puanını hesaplasak. Böylece telefonlar arasında daha rahat karşılaştırma yapabilir daha bilinçli alışveriş yapabiliriz. Siz ne düşünüyorsunuz?
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Puanlama sistemi çok farklı birşey ben incelemelerimi yapıyorum ancak puanlamada hep eleştiri geliyor neden puan kırmadın veya neden çok puan kırdın diye ( sert dil ile oluyor bunlar ) sanki firmalardan para alıyorum neyse bu iş zor
Sonuçta ben buraya levent ve murat abinin görüşlerini almaya geliyorum. Ben buraya geliyorsam bunu neden böyle yaptın gibi bir hakkım yok bence. Eğer zaten beğenmezsem uygulamam. Zaten burası ürün hakkında fikir oluşturmak için yok mu ?
@alicanyildiz eleştirmiyorum görüşümü belirttim
bence de geriye dönük editörler puan verebilir...
@burakozkes görüşünü belirttiğin için teşekkür ederim benim yanlış bir düşüncem varsa düzeltirseniz sevinirim