Merhaba. Size yakın bir durumum var. Yardımcı olursanız sevinirim. Benim tecil hakkım 31 aralıkta bitiyor. Üniversitenin bahar yüksek lisans programı aralık başında kayıt yapıyor ama şubat ayında aktif oluyor. Kayıt yaptırsam tecil süremin bitişiyle programın aktif olacağı tarih arasında askerliğe alınabilir miyim ? Bir de üniversite bunu kabul ediyor mu ? Kayıt tarihimde tecil hakkım var ama program başlama tarihine kadar tecili bitmiş biri oluyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim
Merhaba. Size yakın bir durumum var. Yardımcı olursanız sevinirim. Benim tecil hakkım 31 aralıkta bitiyor. Üniversitenin bahar yüksek lisans programı aralık başında kayıt yapıyor ama şubat ayında aktif oluyor. Kayıt yaptırsam tecil süremin bitişiyle programın aktif olacağı tarih arasında askerliğe alınabilir miyim ? Bir de üniversite bunu kabul ediyor mu ? Kayıt tarihimde tecil hakkım var ama program başlama tarihine kadar tecili bitmiş biri oluyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim